۱۶ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۰

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان:

دستاوردهای امروز حاصل تلاش بی‌منت بازنشستگان است

دستاوردهای امروز حاصل تلاش بی‌منت بازنشستگان است

زنجان-مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت: دستاوردهای امروز این شرکت گاز حاصل تلاش‌های بی‌منت و شبانه‌روزی بازنشستگان شرکت گاز استان در دوران خدمتشان، بوده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم سلیمانی‌نژاد در نخستین همایش بازنشستگان صنعت گاز استان زنجان که به مناسبت گرامیداشت، روز خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای منتسب و همکاران در گذشته شرکت گاز زنجان و اظهار داشت: تلاش‌های بی‌منت و شبانه‌روزی شما بازنشستگان شرکت گاز استان در دوران خدمتتان، قابل تقدیر و تجلیل است.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به دستاوردهای شرکت گاز استان از زمان تأسیس تا کنون، اظهار داشت: شرکت گاز استان زنجان امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تلاش‌ها و زحمات شما بزرگواران و همکاران حال حاضر، دستاوردهای خوبی در عرصه خدمات رسانی به مشترکین کسب کرده است.

سلیمانی‌نژاد بهره‌مندی ۱۰۰ درصدی خانوارهای شهری، ۹۵.۵ درصدی خانوارهای روستایی و گازرسانی به واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی از نعمت گاز طبیعی را نتیجه به ثمر رسیدن تلاش‌های پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت گاز عنوان کرد و افزود: همکاران و مسؤولان امروز شرکت وارثان شایسته شما بزرگواران هستند و دستاوردهای امروز شرکت گاز استان، حاصل به ثمر رسیدن طرح‌ها و پروژه‌هایی است که به دست شما کلید خورده و توسط مدیران، مسؤولان و همکاران امروز شرکت پیگیری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، ارج نهادن به بزرگان عرصه خدمت‌رسانی در صنعت گاز استان، تجدید دیدار، بازگویی خاطرات گذشته و انتقال تجربیات نسل گذشته به مدیران و مسؤولان شرکت گاز را از جمله اهداف برگزاری همایش خواند و تاکید کرد: برگزاری چنین همایش‌ها و دورهمی‌ها همچون کلاس‌های درس، فرصت خوبی برای انتقال دانش و تجربیات بزرگان و بازنشستگان به مدیران و مسؤولان جوان است که باید به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

سلیمانی‌نژاد با اشاره به اینکه برگزاری همایش بازنشستگان و سایر دورهمی‎‌ها در آینده با برنامه‌ریزی‌های لازم مستمر خواهد بود، افزود: در دو سال گذشته در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و آموزشی شورایی با عنوان شورای فرهنگی در شرکت گاز استان زنجان ایجاد شد که در آن مسائل و برنامه‌های مختلف در زمینه‌های اعتقادی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و تفریحی در کمیته‌های تخصصی بررسی و اجرا می‌شود که برگزاری این همایش از جمله برنامه‌های مصوب شورای فرهنگی شرکت گاز زنجان بود.

گفتنی است؛ در نخستین همایش بازنشستگان شرکت گاز استان زنجان که با حضور بازنشستگان شرکت از بدو تأسیس تا کنون برگزار شد، مدیران عامل و مسؤولین اسبق، از دوران خدمت خود خاطره گویی کردند.

کد خبر 6159395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha