۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۸

گردهمایی بزرگ هیات مذهبی اصفهان برگزار شد

گردهمایی بزرگ هیات مذهبی اصفهان برگزار شد

اصفهان-گردهمایی بزرگ هیات مذهبی اصفهان به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و با هدف هم‌افزایی و هم اندیشی در راستای برپایی هرچه بهتر مراسم عزای سید الشهدا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی بزرگ هیئات مذهبی اصفهان شامگاه شنبه در گلستان شهدا به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شد. در این گردهمایی سید رضا اخروی رئیس شورای هیأت مذهبی شهر اصفهان به تشریح مسئولیت‌های رؤسای هیأت و میزان و تعداد مراسم و نحوه برگزاری پرداخت.

فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اصفهان نیز در این برنامه با بیان اینکه همیشه در ایام ماه محرم همدلی، هم افزایی و خوش اخلاقی وجود دارد، گفت: در این ایام همراهی با نیروهای انتظامی بیشتر صورت می‌گیرد و فعالیت آنها نیز بهتر و به سهولت انجام می‌شود.

محمد مهدی مقدس زاده مدیر عامل سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به تعداد زیاد هیئت‌ها در اصفهان گفت: حدود یک هزار هیئت عزاداری در اصفهان برپا می‌شود که مدیریت ایمنی همه آنها سخت است و امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: در واقع منظور از برقراری ایمنی مستقر کردن ماشین‌های آتش نشانی است که این امر تنها در هیأت بزرگ صورت می‌گیرد و پوشش دهی همه هیأت امکان پذیر نیست.

در پایان نیز مداحان شاخص و با سابقه اصفهان به مدیحه سرایی مصیبت سید الشهدا و یاران امام حسین (ع) پرداختند و سپس در خصوص برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری با یکدیگر هم اندیشی کردند.

شایان ذکر است که موکب خدمت رسانی به عزاداران و جلسه داران حسینی شهر اصفهان در خصوص ارزاق و هماهنگی‌های جلسات محرم در اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان مستقر است.

کد خبر 6159641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha