۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۲

فردا دوشنبه انجام می‌شود؛

برگزاری بیست‌ویکمین نشست بچه‌های رستا با حال و هوای انتخابات

برگزاری بیست‌ویکمین نشست بچه‌های رستا با حال و هوای انتخابات

بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» با محوریت اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران و نیم‌نگاهی به انتخابات فردا دوشنبه ۱۸ تیر در مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸، سراغ اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران رفته و نیم‌نگاهی به انتخابات اخیر دارد.

این جلسه حال و هوای انتخاباتی داشته و با شعار «اگر شما رئیس جمهور بودید ...» ویژه نوجوانان برگزار می‌شود. محور اصلی این ویژه برنامه، گفت‌وگوی نوجوانان درباره انتخابات و اولویت‌های نوجوانان برای رشد و پیشرفت ایران است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایطی برگزار شد که بخش مهمی از شرکت‌کنندگان در آن جوانان و رای اولی‌ها بودند. انتظارات و خواسته‌های آنان از رییس جمهور منتخب موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دختران نوجوان فعال فرهنگی مسجد امام حسین (ع) منطقه ۸ شهرداری، مهمان اصلی این ویژه برنامه هستند و در گفت‌وگویی دوستانه درباره موضوع مذکور صحبت می‌کنند.

بیست و یکمین نشست «بچه‌های رستا» دوشنبه ۱۸ تیر از ساعت ۱۶ در مسجد امام حسین (ع) واقع در نارمک، انتهای خیابان گلستان، داخل ۴۶ متری ثانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6159806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha