۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

دبیر ستاد امر به معروف مازندران:

۴۷ دستگاه اجرایی مازندران به سامانه «شئون» متصل شدند

۴۷ دستگاه اجرایی مازندران به سامانه «شئون» متصل شدند

ساری - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران از اتصال ۴۷ دستگاه اجرایی استان به سامانه شئون خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام مرتضی احمدی پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران از مردم خواست تا شکایت تخلفات خود را از دستگاه‌های اداری در سامانه این ستاد ثبت کنند، افزود: تاکنون ۴۷ دستگاه به پنل مدیریتی این ستاد با عنوان شئون متصل شدند و این تعداد تا پایان به ۱۵۰ دستگاه خواهد رسید.

وی نظارت مردم بر مردم را از دیگر مزیت‌های سامانه شئون ذکر کرد و گفت: مازندران در اتصال به سامانه شئون پیشگام است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه این ستاد طبق قانون عمل می‌کند، یادآور شد: طی سه ماه اخیر در زمینه نظارت مردم بر مردم ورود و با مدیران متخلف نیز برخورد کردیم.

حجت الاسلام احمدی با اظهار اینکه دستگاه‌های مختلف عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند یادآور شد: در زمینه برخورد با بدحجابی بسیج وظیفه تذکر لسانی دارد و در صورت قانون گریزی فراجا موظف به برخورد است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به اینکه این ستاد در زمینه ترک فعل رود پیدا می‌کند تصریح کرد اصل کار ستاد انتظامی نیست بلکه ما کار ستادی برنامه‌ریزی را انجام می‌دهیم.

حجت الاسلام احمدی تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با ناهنجاری‌های و برخورد کنند ادامه داد ستاد از گروه‌ها و تشکل‌های مطالبه‌گر قانونمند حمایت خواهد کرد.

وی از تشکیل تشکل‌های مبارزه با فساد اداری و غیر اداری در استان خبر داد و گفت: گروه‌ها و تشکل‌های مطالبه‌گر باید آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

وی افزود: بنا داریم تشکل منحصر به فردی با نام تشکل اصحاب رسانه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر اه‌اندازی کنیم و همه خبرنگاران و از خواب رسانه بتوانند مدیران استان را پاسخگو کنند و اگر مدیر پاسخگو نبود خبرنگار اقدام به نهی از منکر کند.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: ۱۹ دستگاه عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر هستند تصریح کرد.

کد خبر 6159840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha