۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۳

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر:

هفدهمین دوره طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهر برگزار شد

هفدهمین دوره طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مهر برگزار شد

مُهر - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر گفت: هفدهمین دوره طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان ممتاز توسط مجمع طلاب و فضلا شهرستان مهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر در حاشیه هفدهمین دوره طرح غنی‌سازی اوقات فراغت ویژه دانش آموزان ممتاز که شانزدهم و هفدهم تیرماه توسط مجمع طلاب و فضلا شهرستان مهر برگزار شد بیان کرد: یکی از بهترین ظرفیت‌ها جهت انتقال مفاهیم دینی ایام تعطیلی و اوقات فراغت دانش آموزان است تا با کار تخصصی و تجربی دانش آموزان با مفاهیم دینی آشنا شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر افزود: طرح غنی سازی اوقات فراغت هفده سال به صورت پیاپی توسط مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر با حضور دانش آموزان با معدل بالای ۱۷ با سه سرفصل اصلی احکام، اخلاق و اعتقادات و با دو سر فصل فرعی سبک زندگی و سواد رسانه با حضور چهل دانش‌آموز ممتاز برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالعظیم ارودا خاطرنشان کرد: مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر با هدف تعمیق باورهای دینی و با تمرکز بر روی دانش آموزان با استفاده از اساتید شاخص و متخصص این دوره‎‌ها را برگزار می‌کند و هدف تربیت نسل دینی با رویکرد کنشگری دینی و اجتماعی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهر در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجمع طلاب و فضلای شهرستان مهر و اساتید و طلاب خواهر خاطر نشان کرد در پایان دوره از دانش پژوهان آزمونی گرفته شده و به برگزیدگان جوایزی اعطا می‌شود.

گفتنی است این دوره با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان مهر در مدرسه هدایت برگزار شد.

کد خبر 6160013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha