۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۶

رییس گروه تعرفه اقتصاد آب وزارت نیرو:

اقتصاد آب به معنای تخصیص بهینه منابع محدود در بین نیازها است

اقتصاد آب به معنای تخصیص بهینه منابع محدود در بین نیازها است

قزوین- رییس گروه تعرفه اقتصاد آب وزارت نیرو گفت: اقتصاد آب به معنای تخصیص بهینه منابع محدود در بین نیازها بوده و در این زمینه شرکت آبفای قزوین عملکرد مطلوبی ارائه داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا ابراهیمی در جریان سفر یک روزه به استان قزوین و بازدید از شرکت آب و فاضلاب استان قزوین اظهار کرد: اقتصاد آب به معنای تخصیص بهینه منابع محدود در بین نیازها است و در این زمینه شرکت آبفای قزوین عملکرد مطلوبی ارائه داده است.

وی همچنین پیشنهادهای ارائه شده از سوی مدیران و کارشناسان حوزه درآمد و خدمات مشترکین را حاوی راهکارهایی دانست که قابل برنامه سازی و عملیاتی کردن در سطح کشور را دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین نیز در این نشست قیمت گذاری آب بر اساس هزینه تمام شده تولید، تلنگری است به مصرف کننده برای بهینه سازی مصرف کالای ارزشمند آب و نیز برنامه ریزی تولید کننده برای توسعه و اصلاح منابع تأمین و شبکه‌های توزیع آب برشمرد.

داراب بیرنوندی همچنین با اشاره به بروز خشکسالی‌های متوالی در استان و کمبود منابع آب، از نیاز استان به منابع اعتباری برای مقابله با آن خبر داد و نقش وصولی‌های آب بها بر اساس تعرفه‌های قانونی را برای رونق بخشی به فعالیت‌های شرکت بسیار مهم ارزیابی کرد.

کد خبر 6160023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha