۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۴

تنهایی مطرح کرد؛

ارائه خدمات سلامت‌محور در ۳۳ مسجد

ارائه خدمات سلامت‌محور در ۳۳ مسجد

شهردار منطقه ۸ تهران از ارائه خدمات سلامت‌محور به دو هزار و صد نمازگزار با اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامت در مساجد منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به وجود ۵۶ مسجد در منطقه و لزوم ارائه خدمات سلامت‌محور به شهروندان در این فضا بیان کرد: اجرای طرح سه‌شنبه‌های سلامت توسط خانه‌های سلامت محلات سیزده‌گانه در سه ماهه اول سال در سی‌وسه مسجد به عنوان یکی از بسترهای مناسب برای تعامل و ارائه خدمت به شهروندان در دستور کار معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه قرار داشته است.

شهردار منطقه ۸ تهران با اشاره به ارائه خدمات سلامت محور به دو هزار و صد نفر از نمازگزاران افزود: در این راستا خدماتی همچون مشاوره‌های روانشناسی، پزشکی و مامایی، تغذیه‌ای، طب سنتی، غربالگری فشار خون و اجرای کارگاه‌های آموزشی، به دو هزار و صد نفر از نمازگزاران ارائه شده و این طرح تا پایان سال در مساجد سطح منطقه استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به مشارکت‌های داوطلبانه خانه‌های سلامت در جهت بهبود سلامت و کیفیت زندگی شهروندان در سطح محلات منطقه افزود: در سه ماه نخست سال جاری این برنامه‌ها در سی‌وسه مسجد برگزار شده و در ادامه به تمامی مساجد منطقه نیز اختصاص خواهد یافت.

بر اساس این گزارش از مهر ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌های سلامت محور در پنجاه و شش مسجد سطح منطقه ۸ به طور مستمر در حال برگزاری است.

کد خبر 6160061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha