۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۷

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی انتخاب مسعود پزشکیان را تبریک گفت

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی انتخاب مسعود پزشکیان را تبریک گفت

حجت الاسلام حمید شهریاری طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری طی پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

جناب دکتر مسعود پزشکیان (دامت توفیقاته)

رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم و رحمة الله

ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، با شرکت پرشور خود در انتخابات، بار دیگر عزم و اراده خود را در پاسداری از میراث پربرکت امام عظیم‌الشان انقلاب (ره) و امانت گرانبهای شهدای انقلاب اسلامی به ‏نمایش گذاشت.

اعتماد ملت به توانمندی‌های جنابعالی را که در این انتخابات جلوه نمود، به شما و عموم ملت ایران تبریک و تهنیت می ‫گویم و امیدوارم با یاری حق‌تعالی و عنایت و توجهات حضرت ولی عصر (ارواحنا فداء) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، موجبات سربلندی بیش از پیش ملت بزرگ ایران اسلامی را فراهم سازید و ان‌‫شاء‌الله در دولت چهاردهم با تدبیر و مدیریت حضرت‌عالی شاهد انسجام هرچه بیشتر ملت بزرگ ایران و همه ملل اسلامی و برداشتن گام‌هایی بلند در راستای تحقق امت واحده اسلامی و خدمت به ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی باشیم.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با امید فراوان به موفقیت حضرت‌عالی در این مسئولیت خطیر آمادگی خود را در همکاری هرچه بیشتر، در راستای تحقق اهداف عالی نظام اسلامی و امام امت و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ویژه در عرصه دیپلماسی وحدت و راهبرد تحقق امت واحده اسلامی و در چارچوب سه اصل عزت، حکمت و مصلحت اعلام می‫‌دارد.

از خداوند متعال توفیق حضرت‌عالی را در جهت سربلندی هرچه بیشتر نظام اسلامی مسألت دارم.

کد خبر 6160069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha