۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱

مدیرکل کمیته امداد اردبیل خبر داد؛

راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل

راه‌اندازی ۱۶ آشپزخانه اطعام حسینی در استان اردبیل

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: همزمان با ماه محرم و در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی»، ۱۶ آشپزخانه حسینی در اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین‌نژاد عصر یکشنبه در آئین افتتاح آشپزخانه اطعام حسینی که در محل مرکز نیکوکاری شهدای شیران اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با ماه محرم و در قالب پویش «احسان و اطعام حسینی»، ۱۶ آشپزخانه حسینی در اردبیل راه‌اندازی شد تا در این ایام معنوی با طبخ غذای گرم به صورت روزانه، این بسته‌های غذایی در اختیار مددجویان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در قالب این پویش شاهد افتتاح ۱۶ آشپزخانه در اردبیل و همزمان با سایر ادارات کمیته امداد با همراهی مراکز نیکوکاری هستیم تا زمینه تهیه و توزیع غذای گرم برای نیازمندان فراهم آید.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سال گذشته ۱۳۲ هزار پرس غذای گرم و سه هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی در قالب پویش احسان و اطعام حسینی در بین خانوار تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

حسین‌نژاد افزود: امسال نیز با همکاری ۱۵۸ مرکز نیکوکاری تلاش داریم در طول ماه‌های محرم و صفر بخشی از مشکلات اساسی نیازمندان جامعه را برطرف کنیم.

وی از عزاداران حسینی خواست تا در تهیه غذا و توزیع بسته‌های معیشتی برای رفع نیازمندی فقرا و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد نذورات و احسانات خود را از طرق مختلف به کمیته امداد استان اردبیل تحویل دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه ساده‌ترین روش برای یاری‌رسانی به فقرا در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* است، خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۵۲ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می‌توانند کمک‌های خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند.

کد خبر 6160255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha