۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۶:۱۹

مدیر امور اراضی استان بوشهر:

بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی غیر ملی در شهرستان بوشهر تثبیت شد

بیش از ۲ هزار هکتار از اراضی غیر ملی در شهرستان بوشهر تثبیت شد

بوشهر- مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از تثبیت ۲ هزار و ۵۲۴ هکتار از اراضی غیر ملی در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اجرای رفع تداخلات در جهت رفع اختلاف بین اراضی ملی و اشخاص یکی از کارآمدترین روش در تثبیت مالکیت اشخاص و دولت است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: اجرای ماده ۵۴ زمینه اولیه که از مهمترین مراحل برای تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی با صدور اسناد تک برگ است را فراهم می‌آورد.

وی عنوان کرد: در جلسه کمیسیون رفع تداخلات استان دو هزار و ۵۲۴ هکتار از اراضی غیر ملی تثبیت و نهایی شد که جهت اصلاح سوابق و نقشه‌ها به اداره ثبت اسناد و املاک و اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان ابلاغ خواهد شد

بررسی ۱۰ پرونده در کمیسیون طرح‌های کشاورزی استان بوشهر

مدیر امور اراضی استان بوشهر از بررسی ۱۰ پرونده در در کمیسیون طرح‌های کشاورزی خبر داد و افزود: نشست کمیسیون طرح‌های کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، نماینده بازرسی کل استان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل شیلات، مدیرکل محیط زیست استان، رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان، رئیس شهرک‌های کشاورزی، نماینده بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

مشایخی افزود: ۱۰ پرونده طرح‌های کشاورزی به مساحت ۷۸۲ هکتار جهت واگذاری اولیه، تمدید قرارداد اجاره و موافقت با قیمت جهت انتقال قطعی در کمیسیون بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی تصریح کرد: پس از بررسی و بحث و تبادل نظر با ۶ پرونده به مساحت ۷۵۲ هکتار برای واگذاری اولیه و یک پرونده برای تمدید قرارداد اجاره و یک پرونده برای موافقت با قیمت انتقال قطعی موافقت شد.

کد خبر 6160480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha