۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۸:۲۱

به مناسبت ماه محرم؛

مراسم تعزیه خوانی در حسینیه امام رضا(ع) برگزار می شود

مراسم تعزیه خوانی در حسینیه امام رضا(ع) برگزار می شود

بیرجند-رییس اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: به مناسبت ایام عزاداری مراسم تعزیه خوانی در حسینیه امام رضا(ع) برگزار می شود.

حجت الاسلام دادخدا خدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به مناسبت ماه محرم در شهرستان بیرجند و در میان برنامه‌های عزاداری و مرثیه سرایی متعددی برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند و درمیان بیان کرد: برنامه محوری در بیرجند در بقعه متبرکه امامزادگان باقریه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود که از شب اول محرم آغاز شده و تا ۱۲ شب ادامه خواهد داشت.

خدایی گفت: سخنران چهار شب اول مراسم امامزادگان باقریه حجت الاسلام صباغیان امام جمعه زیرکوه و بعد آن حجت الاسلام موحدنیا از مبلغان اعزامی از قم خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین گروه تعزیه خوانی و دمام زنی عاشقان اهل بیت (ع) با همکاری بزرگان و اساتید تعزیه خوانی در حسینه بزرگ امام رضا (ع) برگزار می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بیرجند و درمیان گفت: مراسم تعزیه از روز شنبه ۱۶ تیرماه ساعت هشت آغاز شده و تا پنج شب ادامه خواهد داشت.

خدایی بیان کرد: همچنین این گروه سه شنبه ۲۶ تیرماه مصادف با عاشورای حسینی ساعت ۹ صبح در محل قتلگاه بیرجند برنامه تعزیه خوانی برگزار می‌کند.

وی افزود: امیدواریم مردم خوب و مؤمن شهرستان بیرجند از این برنامه‌های معنوی نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6160510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha