۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۱

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش:

معنویت ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است

معنویت ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است

تبریز-رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش گفت: معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است که در سایه آن امروز ارتش یک نهاد مردمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در آئین اختتامیه مرحله منطقه‌ای بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان و خواهران شاغل این نیرو در منطقه پدافندهوایی شمالغرب ارتش اظهار کرد: معنویت امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل و برکت انقلاب اسلامی است که در سایه آن امروز ارتش یک نهاد مردمی است که توانسته است در شرایط بحرانی کشور همواره حامی و پشتیبان ملت باشد.

وی با بیان اینکه قرآن کریم نقش انکار ناپذیری در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها دارد، افزود: اگر بتوانیم خوب برنامه‌های قرآن کریم را در زندگی روزمره خود جاری و ساری کنیم قطعاً محیطی سرشار از آرامش و آسایش برای خود و خانواده‌هایمان بدنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام بهمن به پیشرفت‌های قرآنی نیروی پدافندهوایی ارتش در این چندسال اخیر اشاره و بیان داشت: هر چقدر که ما بتوانیم فرهنگ قرآن کریم را در بین کارکنان و خانواده‌ها نهادینه کنیم، شاهد تحول آفرینی سالم در فرد، خانواده و جامعه خواهیم بود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش در ادامه به حضور حماسی مردم در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اشاره و تصریح کرد: حضور آگاهانه و بهنگام مردم در پای صندوق‌های رأی نشان داد مردم ایران اسلامی همیشه پای کار انقلاب و نظام اسلامی هستند.

کد خبر 6160517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha