۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۶

یک نماینده مجلس مطرح کرد؛

افزایش چشمگیر تولید نفت با اقدامات جواد اوجی در وزارت نفت

افزایش چشمگیر تولید نفت با اقدامات جواد اوجی در وزارت نفت

یک نماینده مجلس با اشاره به فعالیت جواد اوجی در وزارت نفت دولت سیزدهم گفت: حضور موفق اوجی در وزارت نفت دولت سیزدهم منجر به تعیین تکلیف میادین مشترک شد.

موسی احمدی نماینده مجلس در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با مهر درباره میزان رشد سرمایه گذاری در صنعت نفت و گاز در دولت سیزدهم گفت: صنعت نفت و گاز یکی از صنایع سودده در ایران و سایر کشورها محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه میزان سرمایه گذاری خارجی طی دو سال نیم دولت سیزدهم افزایش چهار برابری پیدا کرده است خاطر نشان کرد: این سرمایه گذاری در گام اول منجر به توسعه میادین نفت و گاز و در مراحل بعد منجر به افزایش برداشت خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دولت سیزدهم شاهد سرمایه گذاری ۲۸.۵ میلیارد دلاری در صنعت نفت و گاز بودیم که این میزان سرمایه گذاری توانسته بیش از ۱۰۰ پروژه در صنعت نفت و گاز کشور را تکمیل کند.

وی در ادامه بیان کرد: دولت سیزدهم یک دولت عملگرا بود و خارج از تشریفات و انعقاد قراردادها، نگاه اجرایی به قراردادهای مختلف صنعت نفت و گاز داشت و این مسئله باعث جهش در صنعت نفت و گاز و سرمایه گذاری در آن شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در زمان مدیریت اوجی غالب میادین نفتی مشترک تعیین تکلیف شدند که این مسئله می‌تواند منجر به افزایش تولید نفت در سالهای آینده شود.

کد خبر 6160596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha