انتقاد صهیونیست‌ها از لیست بلندبالای نتانیاهو برای توافق با حماس

انتقاد صهیونیست‌ها از لیست بلندبالای نتانیاهو برای توافق با حماس

مقامات سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از شرط و شروط نخست وزیر این رژیم برای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس انتقاد کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، مقامات سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی از صدور بیانیه اخیر دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در خصوص توافق تبادل اسرا با جنبش حماس شوک زده شدند.

منابع آگاه در این سرویس‌ها تاکید کردند که مقامات مذکور در جریان نشست با نتانیاهو از اینکه وی برای توافق تبادل اسرا پیش شرط تعیین کرده انتقاد کردند.

این مقامات صهیونیست نسبت به سنگ اندازی های نتانیاهو در مسیر دستیابی به توافق با جنبش حماس ابراز نگرانی کردند چرا که وی از فروپاشی کابینه خود می ترسد.

روز گذشته بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: هر توافق صلحی در غزه با حماس باید شامل ادامه جنگ در این باریکه به منظور رسیدن ما به اهدافمان باشد!

در بیانیه نتانیاهو، لیست بلند بالایی در این زمینه ارائه شده که به گفته وی این موارد غیرقابل مذاکره در مذاکرات آتی در دوحه و قاهره خواهند بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تاکید دارد: هر توافقی با حماس باید شامل توقف ارسال تسلیحات به حماس از طریق مرز مصر با غزه باشد. همچنین نباید هزاران رزمنده حماس به شمال نوار غزه بازگردند.

همچنین تل آویو در نظر دارد بالاترین شمار اسرای خود را در همان مرحله نخست توافق صلح از بند حماس آزاد کند.

کد خبر 6160642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP IR ۰۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      0 0
      تنها راه حل کشتن ترور این ظالمان به شیوه ی خودشان در جواب و خلاص شدن از افراطی ها از جمله همین جلاد کثیف است تا وقتی این افراد در راس قدرت در دنیا ریشه داشته باشند همیشه ظلم خیانت جنایت کشتار جمعی توطئه ترور ادامه خواهد داشت . فقط حذف این افراد حیله گر روباه صفت دنیا مسلمین رو نجات میده