۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶

شهردار شهرکرد:

طعم شیرین پروژه‌ها با زمان بر شدن اجرای آن‌ها از بین می‌رود

طعم شیرین پروژه‌ها با زمان بر شدن اجرای آن‌ها از بین می‌رود

شهرکرد-شهردار شهرکرد گفت: طعم شیرین پروژه‌ها با زمان بر شدن اجرای آن‌ها از بین می‌رود و نارضایتی در بین مردم ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین واحدیان در دیدار رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرکرد با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شهرکرد از لحاظ کمیت نیاز به پروژه‌های متعدد عمرانی دارد، همچنین از نظر کیفیت نیز باید در سالیان گذشته نگاه فرهنگی، اجتماعی به پروژه‌ها وجود می‌داشت که کمرنگ بوده، اما طی دو سال اخیر تلاش شد تا نگاه زیبا شناختی و فرهنگی، اجتماعی به پروژه‌ها داشته باشیم.

وی تاکید کرد: حضور پررنگ دستگاه‌های خدماتی و تأسیساتی در پروژه‌ها وجود دارد، تعدد پروژه‌ها به دلیل حمایت رئیس و اعضای شورای شهر زیاد بوده همچنین مشارکت مردم با شهرداری مناسب است، اما دستگاه‌های دولتی باید نگاه‌شان متغیر و همراه با مدیریت شهری باشند.

شهردار شهرکرد افزود: هم‌افزایی بین دستگاه‌ها را بیشتر کنیم تا نهایت در سرعت اجرای پروژه‌ها تسهیل‌گری شود، طعم شیرین پروژه‌ها با زمان بر شدن اجرای آن‌ها از بین می‌رود و نارضایتی در بین مردم ایجاد می‌شود، می‌طلبد تلاش برای جلب رضایت شهروندان به واسطه تعاملات با دستگاه‌ها دو چندان شود.

کد خبر 6160711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha