۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

با پوشش لحظه به لحظه رویدادها؛

اهالی رسانه خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری خلق حماسه کردند

اهالی رسانه خوزستان در انتخابات ریاست جمهوری خلق حماسه کردند

اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان گفت: اهالی رسانه خوزستان با انعکاس لحظه به لحظه رویداد و حضور پرشور مردم در صحنه، بار دیگر خلق حماسه کردند.

مجید منادی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهور و آرزوی توفیق برای ایشان، اظهار کرد: حضور مردم در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که ملت ایران همیشه و در هر شرایطی لبیک گوی فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: مردم عزبز ایران علی الخصوص خوزستانی‌ها بار دیگر حماسه‌ای عظیم خلق کردند چرا که با وجود تلاش‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان برای مأیوس کردن ملت ایران از شرکت در انتخابات، آنها با حضور پرشور خود، دشمنان را دلسرد کرده و برای عزت ایران، پای صندوق‌های رأی آمدند.

وی اصحاب رسانه را پیش قراولان و خط مقدم جهاد تبیین و جنگ روایت‌ها، خواند و گفت: اهالی فرهنگ، هنر و رسانه خوزستان نیز همچو دیگر مردم، با حضورشان در این انتخابات نقش آفرینی کردند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: اهالی رسانه خوزستان با انعکاس لحظه به لحظه رویداد و حضور پرشور مردم در صحنه، بار دیگر خلق حماسه کرده و به جهانیان نشان دادند ملت ایران پای این انقلاب و نظام هستند لذا بنده به نوبه خود از فرد فرد آنها قدردانی کرده و سربلندی آنها را از خداوند متعال خواستارم.

کد خبر 6160713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha