۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۶

امام جمعه آبدان:

خدمت به مردم باید جهادی و بر مبنای اهداف انقلاب باشد

خدمت به مردم باید جهادی و بر مبنای اهداف انقلاب باشد

بوشهر- امام جمعه آبدان گفت: خدمت به مردم باید جهادی، بر مبنای اهداف انقلاب و ملموس باشد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام امین زارعی صبح دوشنبه درجمع مردم آبدان با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مردم بر لزوم پایبندی به یک سری الزامات تأکید کرد و اظهار کرد: اول در زمینه خدمت باید کار جهادی کرد.

وی افزود: جهادی به معنای بی قانونی نیست کار باید جهادی صورت بگیرد تا ان شاء الله خدمت به خوبی اتفاق بیفتد؛ اگر جهادی نباشد خدمتی هم باشد آن چیزی که باید باشد نیست و آن نتیجه مطلوب را نخواهد داد.

امام جمعه آبدان اضافه کرد: هر کدام از ما با وجود دلبستگی ها، سلیقه های سیاسی و اجتماعی، دوست ها و دشمنی هایی که همه حاشیه است؛ نباید بگذاریم این حواشی این اختلاف سلیقه ها روی متن که خدمت به مردم هست اثرگذار باشد.

حجت الاسلام زارعی یکی دیگر از الزامات خدمت را مبنای کار قرار دادن پیشبرد اهداف انقلاب دانست و تصریح کرد: اهداف کار و کار کردن باید با اهداف انقلاب تطبیق کند؛ اگر تطبیق نکند این خدمت نمی شود.

وی تاکید کرد: به همه جامعه و همه ملت باید خدمت کرد و عمده تر محرومین باید مد نظر داشت و توجه خاصی نسبت به محرومین داشته باشند مسئولین. الزام دیگر روحیه خدمت گذاری و خاکساری و تواضع در مقابل مردم و شناخت عظمت مردم برای خودتان حفظ کنید.

وی لازمه خدمت به مردم را تمام سعی و همت مسئولان کشور و مدیران بخش های مختلف در جهت خدمت محسوس و ملموس به مردم دانست و افزود: طوری که جوان های عزیز و آحاد مردم باید طعم شیرین خدمات دولتی را در کام خودشان حس بکنند.

امام جمعه آبدان گفت: مسئولین بدانند هر جا کار و تلاش و خدمت باشد حمایت مردم هست و در نظام اسلامی سودی که از خدمت رسانی به مردم بدست می آید اول به جیب خدمت رسان می رود؛ یعنی آن شخصی که خدمت کرده است اول از این سود بهره می برد و آن سود رضایت مردم و رضایت الهی ست این را مسئولین مد نظرشان باشد.

کد خبر 6160736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha