۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۰

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار:

رییس جمهور منتخب کشور را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کند

رییس جمهور منتخب کشور را به سمت توسعه و پیشرفت هدایت کند

بیجار- مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: رییس جمهور منتخب باید تلاش کند تا کشور به سمت توسعه و پیشرفت هدایت شود.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خوشبختانه ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با مشارکت بالای خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران دشمنان را نا امید کردند و به فرموده مقام معظم رهبری در میدان عمل حضور پیدا کردند.

وی افزود: خوشبختانه انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری با کمال سلامت و صحت برگزار شد که این خود نشان می‌دهد که انتخابات در ایران بالعکس آنچه که دشمنان می‌گویند انتخاباتی سالم و مردمی است.

محمودی بر لزوم اتحاد هرچه بیشتر جناح‌های سیاسی تاکید کرد و ابراز داشت: جناح‌های سیاسی باید از امروز با اتحاد هرچه بیشتر و در کنار هم در راستای اعتلای کشور گام بردارند.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور منتخب با تاسی از سیره امام راحل و همچنین با توجه و دقت به منویات مقام معظم رهبری در مسیر درست حرکت کند و بتواند کشور را در این برهه حساس تاریخی به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت عنوان کرد: در کشور مشکلاتی بالاخص در حوزه معیشت و اقتصاد وجود دارد که مردم و بالاخص قشر جوان را نگران کرده است و لازم است تا رئیس جمهور مردمی و منتخب همچون شهید رئیسی در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارد.

کد خبر 6160802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha