۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان:

نرم‌افزار «سو» در استان همدان راه اندازی می‌شود

نرم‌افزار «سو» در استان همدان راه اندازی می‌شود

همدان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان گفت: به زودی با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نرم‌افزار «سو» در استان همدان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم صابریون ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته احیا امر به معروف اظهار کرد: هفته اول محرم به عنوان هفته احیا امر به معروف نام‌گذاری شده و امسال بر اساس اعلام و ابلاغ شعار این هفته نهضت حسینی و گفتار زینبی است.

وی افزود: همچنین هر روز با یک شعار نام‌گذاری شده روز نخست پوشش اسلامی و خانواده پایدار، روز دوم جوانی جمعیت و جامعه پویا، روز سوم نظارت همگانی جامعه متعالی، روز چهارم صیانت از حقوق عامه و فساد ستیزی، روز پنجم آموزش عمومی، روز ششم قانون‌گرایی و حمایت از شهروند مسئول و در نهایت روز هفتم آگاهی‌بخشی و سرمایه‌های اجتماعی نام‌گذاری شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان با اشاره به برنامه‌های هفته احیا امر به معروف در استان همدان گفت: ۶۵ عنوان برنامه در این هفته با هدف ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

صابریون خاطرنشان کرد: همچنین دفتر ۴ ستاد شهرستانی در این هفته در استان افتتاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ ستاد شهرستانی در استان همدان فعال است، بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هدف ستاد مردمی‌سازی امر به معروف و نهی از منکر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ گشت ارشاد مدیران، تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر استان برای نخستین بار، برگزاری ۳۲ جلسه با ارگان‌های نظامی و انتظامی، تفاهم‌نامه با سازمان امور مالیاتی جهت معاف شدن مالیاتی وکلای ستاد، بازدید دو مرحله‌ای از ۹ ستاد شهرستانی از اهم برنامه‌های ما بوده است.

وی با اشاره به تزریق منابع مالی گفت: ۲۱۰ میلیون تومان اعتبار داشتیم که برای تجهیز به هر ستاد شهرستانی ۳۰ میلیون تومان پرداخت کردیم.

صابریون افزود: امروز امر به معروف و نهی از منکر محدود به عفاف و حجاب نیست و در بخش محیط زیست، مسئله آب، تأمین مسکن، ترک فعل و خیانت مدیران و مسئولان، گرانی و مسائل روز جامعه در این ستاد انجام می‌گیرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از با اشاره به رونمایی از نرم‌افزار «سو» در استان همدان گفت: تسریع در پیگیری مطالبات مردمی مهمترین محور فعالیت‌های این نرم افزار محسوب می‌شود مردم تخلفات در همه حوزه‌ها و بخش‌ها در سراسر استان همدان را بر اساس شواهد و قرائن در این سامانه ثبت خواهند کرد تا رسیدگی شود.

وی افزود: بعد از اینکه مردم مطالبات و تخلفات را در جامعه دیده و به ثبت رساندند کاربران تخصصی در ستاد امر به معروف استان وارد عمل شده و آن را مورد بررسی قرار می‌دهند تا به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود.

وی با اشاره به زمان افتتاح این سامانه بیان کرد: به زودی با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از این نرم‌افزار در استان همدان رونمایی خواهد شد.

نرم‌افزار «سو» در استان همدان راه اندازی می‌شود

نرم‌افزار «سو» در استان همدان راه اندازی می‌شود

کد خبر 6160893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha