۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۰۳

جوکار در گفتگو با مهر:

ضرورت پرهیز مجلس و دولت از حاشیه‌سازی/ برای رفع مشکلات تدبیر شود

ضرورت پرهیز مجلس و دولت از حاشیه‌سازی/ برای رفع مشکلات تدبیر شود

رئیس کمیسیون شوراها در مجلس گفت: مجلس و دولت باید از حاشیه‌سازی پرهیز کنند و تمرکز خود را روی بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی خودمان بگذارند.

محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان این‌که اساس کار مجلس شورای اسلامی و دولت آینده باید همکاری و هماهنگی با همدیگر باشد، اظهار کرد: تعامل دولت و مجلس باید در سطحی باشد که امور مختلف کشور به خوبی جلو برود و مشکلات مختلف مردم به ویژه دغدغه‌های معیشتی آنان حل شود.

وی ادامه داد: ساختار اصلی دولت و مجلس باید در کنار هم قرار بگیرند و بر اساس نظام مسائلی که در کشور وجود دارد، با یکدیگر همکاری داشته باشند. لازم است به مشکلات معیشتی مردم توجه کرده و دولت و مجلس برای رفع آن با هماهنگی با یکدیگر هم اندیشی و تدبیر کنند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تصریح کرد: در برنامه هفتم پیشرفت کشور اولویت‌های اساسی کاملاً مشخص شده است که دولت باید این قانون را به خوبی اجرایی کند. تعامل و ارتباط میان دولت و مجلس قطعاً می‌تواند اجرای قوانین مهم از جمله برنامه هفتم را تسریع کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس و دولت باید از حاشیه سازی پرهیز کنند، تاکید کرد: دولت و مجلس فقط باید به این مسئله توجه داشته باشند که ما در چه شرایطی قرار داریم و باید تمرکز خود را روی بهره‌گیری حداکثری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی خودمان بگذارند.

جوکار ادامه داد: دولت و مجلس باید تنگناها و موانع پیشرفت کشور را از سر راه بردارند و کشور را به گونه‌ای هدایت کنند که مشکلات مرتفع و وضعیت کشور رو به بهبودی برود.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید کنار یکدیگر و با هماهنگی با هم اولویت‌های کشور را به خوبی دنبال کنند، گفت: بحث‌های اقتصادی و معیشتی مردم قطعاً یکی از اولویت‌های مهم و اساسی کشور است که باید مجلس برای دولت در این زمینه بسترسازی و ریل‌گذاری کند و دولت هم باید مطابق با قوانین مصوب مجلس کارها را پیش ببرد.

*محمدحسین جلوه

کد خبر 6160901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha