۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۷

رضازاده در گفت‌وگو با مهر:

مدیریت جدید دنبال تغییر کادر بود/ رقابت در پارالمپیک سخت است

مدیریت جدید دنبال تغییر کادر بود/ رقابت در پارالمپیک سخت است

رئیس پیشین انجمن پاراوزنه‌برداری پس از برکناری‌اش گفت: هیچ اختلافی نبود به هر حال با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون ایجاد شد طبیعی است که تیم جدید هم به دنبال همکاری با کادر جدید باشند.

حسین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره دلیل برکناری‌اش از انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: چهار سال پیش زمانی که اسبقیان ریاست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌‎یابان را برعهده گرفت به درخواست او و خسروی وفا به عنوان رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری فعالیت کردم. در مسابقات پارالمپیک و رقابت‌های قهرمانی جهان در کنار این دوستان بودم و کمک کردیم. هر کمکی که از دستم برآمد کوتاهی نکردم و در کنار ورزشکاران بودم. همه دوستان به لحاظ اخلاقی و معرفت بسیار خوب بودند. من بعد از چهار سال از این سمت رفتم چون تیم جدید روی کار آمده و تغییر و تحولات رخ داد.

وی گفت: البته من همچنان به عنوان یکی از اعضای هیأت رئیسه در کنار دوستان هستم اما مسئولیت انجمن پاراوزنه‌برداری به آقای محمدی از قهرمانان پارالمپیک سپرده شد. در کنار دوستان هستیم و هر کاری و کمکی که از دستم بربیاید انجام می‌دهیم. هیچ اختلافی نبود به هر حال با تغییرات مدیریتی که در فدراسیون ایجاد شد طبیعی است که تیم جدید هم به دنبال همکاری با کادر جدید باشند.

رضازاده با اشاره به شرایط پاراوزنه‌برداری خاطرنشان کرد: پاراوزنه‌برداری همیشه در پارالمپیک موفق بوده و مدال‌آوری کرده است. ورزشکاران هم کمتر از دو ماه دیگر باید در مسابقات پارالمپیک شرکت کنند و امیدوارم بهترین نتیجه را کسب کنند. تیم ملی پاراوزنه‌برداری چندین ماه است که در اردو هستند. آخرین مسابقه گزینشی پارالمپیک هم ده روز پیش در مسابقات جام جهانی گرجستان برگزار شد. امیدوارم مثل همیشه که پاراوزنه‌برداری موفق به کسب مدال شده در پارالمپیک پاریس هم به این هدف مهم برسد.

وی گفت: همه عزیزانی که به پارالمپیک پاریس اعزام می‌شوند جز ورزشکاران عنوان دار این رشته هستند و چندین مدال جهانی در کارنامه خود دارند. رقابت در پارالمپیک بسیار سخت است و ورزشکاران ما با حریفان قدرتمندی باید رقابت کنند. رقابت میلیمتری است و امیدوارم بتوانند وزنه‌های خوبی بزنند و افتخارآفرینی کنند.

رئیس پیشین انجمن پاراوزنه‌برداری در مورد مسابقات جام جهانی گرجستان گفت: این مسابقات آخرین مرحله گزینشی پارالمپیک بود و هدف اصلی ما کسب سهمیه پارالمپیک بود. برخی وزنه‌برداران هم وزنه‌های خوبی بالای سر بردند و برخی دیگر هم هدفشان حضور در آخرین گزینشی بود. در هر حال اصلی‌ترین هدف کسب سهمیه بو، امیدوارم وزنه‌برداران در پارالمپیک وزنه‌های خوبی بزنند و بدون آسیب دیدگی در این مدت باقی مانده خوب تمرین کنند و بتوانند افتخارآفرینی کنند.

کد خبر 6161003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha