۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹

معاون توسعه ورزش قهرمانی اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خبر داد؛

برگزاری مجمع انتخابات ۲ هیأت ورزشی کردستان تا پایان هفته جاری

برگزاری مجمع انتخابات ۲ هیأت ورزشی کردستان تا پایان هفته جاری

سنندج_معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ورزش و جوانان کردستان از تعیین تکلیف دو هیأت ورزشی از طریق برگزاری مجمع انتخابات تا پایان این هفته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر؛ فرزاد خاکی ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان با اشاره به اداره هشت هیأت ورزشی استان توسط سرپرستی گفت: بزودی رئیس دو هیأت ورزشی با برگزاری مجمع انتخاباتی تعیین و مشخص خواهند شد.

وی تصریح کرد: هیأت‌های بدنسازی و پرورش اندام و بوکس استان دو هیأت ورزشی از مجموع هشت هیأتی هستند که با سرپرستی اداره می‌شوند و طی دو روز آینده از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تکلیف رئیس آنها مشخص خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان تاریخ برگزاری مجمع انتخابات این دو هیأت را تا پایان هفته عنوان کرد و افزود: روز دوشنبه ۱۸ تیرماه مجمع انتخابات هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان و روز سه شنبه ۱۹ تیرماه نیز مجمع انتخابات هیأت بوکس استان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول به اهمیت ساماندهی و تعیین تکلیف رؤسای هیأت‌های ورزشی اشاره کرد و اظهار کرد: نمی‌توان از هیأتی که با سرپرستی اداره می‌شود انتظار پیشرفت داشت و باید در کوتاه‌ترین زمان وضعیت هیأت‌های ورزشی روشن و مشخص شود.

وی یکی از دلایل طول کشیدن برپایی بعضی از مجامع انتخاباتی را به لزوم هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون‌های ورزشی مرتبط دانست و گفت: تاییدیه نهایی لیست اعضای رسمی که باید در مجمع حضور پیدا کنند و همچنین تعیین نهایی تاریخ برگزاری مجمع را فدراسیون‌ها انجام می‌دهند و از این رو در بعضی مواقع این روند به طول می‌انجامد.

خاکی عزم دستگاه ورزش و جوانان کردستان را برای ساماندهی رؤسای هیأت‌های ورزشی استان راسخ بیان کرد و خاطرنشان ساخت: در طول سال گذشته نزدیک به ۱۰ هیأت ورزشی از طریق برپایی مجمع انتخاباتی تعیین تکلیف شده‌اند و تا پایان چهار ماه نخست امسال نیز مجمع انتخابات چهار هیأت برگزار شده و تا پایان هفته نیز تکلیف دو هیأت دیگر مشخص می‌شود و برای ماباقی هیأت‌ها نیز در کوتاه‌ترین زمان اقدام به برگزاری مجمع خواهیم کرد.

کد خبر 6161042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha