اذعان صهیونیست‌ها به شکست در هفتم اکتبر سال گذشته

اذعان صهیونیست‌ها به شکست در هفتم اکتبر سال گذشته

نتیجه تحقیقات صورت‌گرفته در سرزمین‌های اشغالی از اذعان صهیونیست‌ها به شکست در عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی حکایت دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با گذشت ۹ ماه از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی نتایج تحقیقات صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی از اذعان صهیونیست‌ها به شکست از مقاومت در هفتم اکتبر حکایت دارد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین رابطه اعلام کرد که فردا گزارشی در خصوص نتایج تحقیقات درباره نبرد میان مبارزان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «کیبوتس بئیری» طی روز هفتم اکتبر سال گذشته میلادی به «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ارائه خواهد شد.

این رسانه صهیونیستی تاکید کرد که بر اساس این تحقیقات، ارتش رژیم صهیونیستی در ماموریت محوله شکست خورده و نتوانسته است مانع از رخنه مبارزان جنبش حماس به کیبوتس بئیری بشود.

همچنین شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی تصریح کرد که طبق نتایج این تحقیقات، شمار زیاد مبارزان حماس و گشایش جبهه در چندین نقطه از مرز میان نوار غزه و سرزمین‌های اشغالی دلیل این شکست بوده است.

این در حالی است که کمی پیش‌تر نیز هاآرتص در گزارشی اعلام کرد که تحقیقات جدید نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی طی حمله هفتم اکتبر حماس دستورالعمل هانیبال (Hannibal Directive) را اجرایی کرده بود.

براساس این دستورالعمل، به دلیل تبعاتی که اسارت صهیونیست‌ها از سوی دشمنان این رژیم دارد، باید از هر ابزار ممکن برای جلوگیری از وقوع این اتفاق استفاده شود. در این دستورالعمل نظامیان مجاز هستند به خودرو یا محل وجود اسرای صهیونیست نیز حمله کنند حتی اگر این کار منجر به کشته‌شدن اسرا شود.

نظامیان و مقامات ارشد رژیم صهیونیستی در گفتگو با نشریه هاآرتص اذعان کردند که در حمله هفتم اکتبر دستورالعمل هانیبال صادر شده و قرار بود خودروی حامل اسرا هدف قرار گرفته شود. دستور مستقیم فرماندهی صهیونیست این بوده که حتی یک خودروی حامل اسرا هم نباید به نوار غزه بازگردد.

کد خبر 6161300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha