۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۲

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:

پویش اطعام و احسان حسینی در استان سمنان آغاز شد

پویش اطعام و احسان حسینی در استان سمنان آغاز شد

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از آغاز پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با ماه محرم در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پویش حمایت از کودکان نیازمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین ذوالفقاری شامگاه دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با شروع ماه محرم در استان آغاز به کار کرد، ابراز داشت: این طرح می‌کوشد تا حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین را برای حمایت از فرزندان معنوی تحت پوشش جذب کند.

وی بابیان اینکه هدف اصلی این طرح حمایت از کودکان نیازمند است، افزود: پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز در این پویش همکاری دارند، ابراز داشت: مساجد، هیأت مذهبی و گروه‌های جهادی نیز در این راه مشارکت خواهند داشت.

ذوالفقاری بابیان اینکه در این طرح غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر اطعام سبد کالا نیز بین نیازمندان اهدا خواهد شد.

وی افزود: نیکوکاران و خیران استان سمنان با کد دستوری و شماره‌گیری #۰۲۳*۸۸۷۷* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۳۸ می‌توانند در این راه مشارکت کنند.

کد خبر 6161373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha