در ۲۷۶امین روز از نبرد طوفان الاقصی رخ داد؛

عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه علیه ارتش اشغالگر

عملیات‌های جدید مقاومت فلسطین در غزه علیه ارتش اشغالگر

گروه‌های مقاومت فلسطینی در غزه امروز (دوشنبه) عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به انجام رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مبارزان مقاومت امروز نیز با حمله به اشغالگران در غزه ضربات دردناکی به آنها وارد کردند.

پایگه خبری الجزیره دوشنبه شب گزارش داد که گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه به انجام رسانده‌اند.

گردان‌های قسام اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها در محله «تل الهوی» در شهر غزه یک نفر بر ارتش رژیم صهیونیستی را با بمب‌های ضد زره «شواظ» هدف قرار داده‌اند.

گردان‌های قسام در اولین عملیات امروز نیروهای اشغالگر صهیونیستی را در محور نتساریم با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داد.

همچنین، مجاهدان قسام یک جیپ نظامی اشغالگران را هم در منطقه الشالیهات در غرب محله تل الهوا در شهر غزه با یک مین هدف قرار دادند.

قسام اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها گروهی از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه الشالیهات در غرب محله تل الهوا در غزه با مین ضدنفر هدف قرار داده است و در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در ادامه نبردهای علیه اشغالگران در غزه، قسام یک جیپ نظامی دیگر را هم در خیابان الصناعه در محله تل الهوا با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ منهدم کرد.

ساعاتی پیش نیز قسام اعلام کرد در عملیاتی دیگر یک نفربر اسرائیلی را در میدان هفدهم در غرب محله تل الهوا در غزه با بمب "شواظ ۳" هدف قرار داده است.

در گردان‌های قسام یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را هم در خیابان الرشید در غرب محله تل الهوا با بمب "شواظ ۳" هدف قرار داد.

در ۲۷۶ امین روز از نبرد طوفان الاقصی، گردان‌های قسام همچنین یک تانک مرکاوا ۴ ارتش رژیم صهیونیستی را در این محله با یک مین از قبل کارگذاشته شده هدف قرار داد.

مجاهدان قسام با گروهی از نظامیان اسرائیلی در منطقه الصناعه در محله تل الهوا با سلاح‌های سنگین و سبک درگیر شدند و شماری از آن‌ها را به قتل رسانده و مجروح کردند.

کد خبر 6161386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha