۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۰

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

ضرورت افزایش سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان

ضرورت افزایش سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان

شهرکرد- نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: افزایش میزان سرمایه گذاری در حوزه ورزش و جوانان در این استان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله صفیان صبح سه شنبه در نشست شوراهای اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با پیگیری‌هایی مکرر در راستای «مشکل کمبود نیروی انسانی در سالن ورزشی نقنه»، این مشکل حل شد.

وی تصریح کرد: طبق جوابیه دریافتی از اداره کل ورزش و جوانان استان به شماره نامه ۱۴۲۹/۲۰۷/۱۴۰۳/ ص مورخ ۱۸/‏۰۴/‏۱۴۰۳‬ اعلام و در خصوص کمبود نیروی انسانی در سالن‌های ورزشی نقنه تصمیماتی اتخاذ و یک نفر مشغول به کار شده است.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شخص رهبری بارها و بارها تاکید کردند که خرج کنید تا جوانان بتوانند ورزش کنند و هزینه کردن در ورزش را اصراف نمی‌دانند، افزود: این عین کلام رهبری است اما متأسفانه بودجه اعتبارات در نظر گرفته شده برای ورزش اندک است و آن هم معمولاً بهینه هزینه نمی‌شود و حیف و میل می‌شود لذا انتظار می‌رود سایر مشکلات حوزه ورزش و جوانان مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت قرار گیرد تا امیدآفرینی در دل مردم صورت پذیرد.

صفیان تاکید کرد: باید در ورزش سرمایه گذاری بهتری داشته باشیم تا از استعدادهای فراوانی که در سرتاسر استان وجود دارد بهره مند شویم چراکه استان ما مملو از استعدادهای ناب است که می‌توان با اندکی توجه و سرمایه گذاری آنها را کشف و به دنیا معرفی کرد.

کد خبر 6161616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha