ارزیابی جدید ارتش صهیونیستی نشان داد؛

دستاوردهای جنگ غزه برای تل‌آویو؛ تقریبا هیچ

دستاوردهای جنگ غزه برای تل‌آویو؛ تقریبا هیچ

بر اساس ارزیابی جدید ارتش رژیم صهیونیستی، حماس همچنان قادر به حمله به شهرک‌های صهیونیستی بوده و بیشتر تونل‌ها و ساختار نظامی این جنبش به قوت خود باقی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم اخیرا ارزیابی در خصوص توانمندی‌های نظامی جنبش حماس بعد از ۹ ماه جنگ در غزه که با هدف از بین بردن این توانمندی صورت گرفته، انجام داده و میزان قدرت این جنبش برای حمله به شهرک‌های صهیونیستی و حفر تونل‌ها و انجام حملات از طریق آن را بررسی کرد.

نتیجه این گزارش این بود که حماس همچنان قادر به انجام حملات مختلف در مناطق مرزی است و احتمالاً قدرت عبور از بخش های مرزی را نیز داراست.

این ارزیابی می افزاید که تونل‌های موجود در اردوگاه‌های مرکز غزه به حماس این امکان را می‌دهد تا حملات خود را بر روی زمین و زیر آن دنبال کند. این شبکه صهیونیستی به نقل از ارتش رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد که حماس تعداد زیادی از تونل‌های شهر خان یونس را ترمیم کرده و کارخانه سیمانی در اختیار دارد که مواد لازم برای حفر این تونل‌ها را در اختیار آنها قرار می دهد.

بر اساس این ارزیابی، جنبش حماس در اردوگاه‌های مرکزی نوار غزه و در بیشتر بخش‌های شهر رفح به ویژه در منطقه شجاعیه از شرایط خوبی برخوردار است.

ابوعبیده سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در سخنان روز یکشنبه خود تاکید کرد که نیروهای مقاومت موفق به جذب تعداد جدیدی از مبارزان شده‌اند و همچنان ابتکار عمل و عنصر غافلگیری را در عرصه میدانی در اختیار دارند.

کد خبر 6161627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha