۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان

حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان

کیومرث هاشمی امروز با حضور در اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان از روند تمرینات و آماده‌سازی ندا شهسواری المپین تنیس روی میز بانوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز سه شنبه با حضور در محل تمرین تیم ملی بانوان تنیس روی میز ایران در جریان آخرین وضعیت ندا شهسواری بانوی المپیکی ایران قرار گرفت.

در این بازدید که اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی، کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان و پسندیده مدیرکل حوزه وزارتی کیومرث هاشمی را همراهی کردند، رئیس فدراسیون گزارشی از وضعیت ملی پوشان ارایه کرد.

مهرداد علیقارداشی با تمجید از عملکرد ندا شهسواری ملی پوش المپیکی تنیس روی میز بانوان ایران گفت: ایشان حدود ۲۳ سال است که خود را در سطح اول تنیس روی میز ایران نگه داشته که کار بسیار سخت و قابل تقدیری است.

حضور وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان

وی ادامه داد: این برای سومین بار است که ندا شهسواری حضور در المپیک را تجربه می کند و در چهار دوره اخیر فقط المپیک توکیو را نتوانست حضور داشته باشد. بعید می دانم در ورزش ایران خانم ورزشکاری دارای چنین رکوردی باشد که سه دوره بازی های المپیک را شرکت کرده باشد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: این که ایشان پرچمدار ورزش ایران در بازی های المپیک پاریس است برای ما افتخار است. شهسواری به حقش رسید چرا که همیشه در اوج بوده است. از زحمات و حمایت های وزیر ورزش هم باید تشکر کنیم که در مدت حضورشان در وزارت ورزش به معنای واقعی حامی ورزش بوده اند.

علیقارداشی ادامه داد: در کنار ایشان ما خانم اشتری را هم داریم که عملکرد بسیار خوبی در سال های اخیر داشته اند و در بازیهای کشورهای اسلامی عناوین قهرمانی را به خود اختصاص داده است.

کد خبر 6161878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha