۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

فرمانده سپاه گرگان:

اجتماع عفاف و حجاب با حضور بانوان در گرگان برگزار می شود

اجتماع عفاف و حجاب با حضور بانوان در گرگان برگزار می شود

گرگان- فرمانده سپاه گرگان از برگزاری اجتماع عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محمود علیخانی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیستم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است که این روز در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز عفاف و حماسه نامگذاری شده است.

وی افزود: از ۱۶ تا ۲۲ تیر که هفته عفاف و حجاب نام گذاری شده است برنامه‌های مختلفی در گرگان اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه گرگان مساله حجاب و عفاف را یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه امروز دانست و گفت: حفظ حجاب و عفاف در جامعه به هویت بخشی جوانان و امنیت اخلاقی جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به حجاب و عفاف بانوان ایران اسلامی است، افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلف و زیادی جهت تبیین و آگاه سازی ارزش عفاف و حجاب در دستور کار قرار گرفت.

علیخانی از برگزاری اجتماع دو هزار نفری عفاف و حجاب با حضور فعالان فرهنگی و اجتماعی در گرگان خبر داد و افزود: این برنامه در روز چهارشنبه ۲۰ تیر ساعت ۱۷ در پارک شهر گرگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به همین مناسبت برگزاری رزمایش جامعه فاطمی در سطح پایگاه‌های شهرستان گرگان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه گرگان برپایی نمایشگاه یک حس خوب، برپایی موکب‌های فرهنگی حیا و عفاف، برپایی خیمه‌های زینبی، ایستگاه مشاوره، روایتگری قیام گوهرشاد از جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سطح شهرستان گرگان از دیگر برنامه‌های ایام هفته عفاف و حجاب دانست.

وی با اشاره به اینکه در بحث ترویج عفاف و حجاب ٢٨ دستگاه باید همکاری داشته باشند، گفت: موضوع فرهنگ خصوصاً فرهنگ عفاف و حجاب در بین دستگاه‌ها مظلوم واقع شده است که باید بیشتر از گذشته به آن توجه شود.

کد خبر 6162029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha