۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۵

«نیستلروی» دستیار «تن هاخ» شد/ ماشین گلزنی منچستر روشن می شود؟

«نیستلروی» دستیار «تن هاخ» شد/ ماشین گلزنی منچستر روشن می شود؟

رود فن نیستلروی به عنوان مربی منچستریونایتد و دستیار تن هاخ منصوب شد تا مشکلات گلزنی تیم را حل کند و مهاجمان را به فرم قبلی برگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، «رود فن نیستلروی» مهاجم پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد برای کمک به پایان دادن به مشکل گلزنی این تیم و بازگرداندن مهاجمان این تیم به روند گلزنی مجدداً به این تیم پیوسته است.

پایگاه خبری «Mirror» در گزارشی به بازگشت نیستلروی به شیاطین سرخ پرداخته است و حضور او را برای تقویت خط حمله این تیم موثر دانسته است. منچستریونایتد که فصل گذشته رده هشتم لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد بدترین موقعیت خود در لیگ برتر را تجربه نمود و با ۵۷ گل زده در ۳۸ بازی، کمترین تعداد گل زده را در میان تیم های نیمه بالای جدول داشت.

فن نیستلروی، مهاجم سابق منچستریونایتد که در ۲۱۹ بازی ۱۵۰ گل به ثمر رسانده است و او را موتور گلزنی «سر آلکس فرگوسن» می نامیدند به عنوان مربی به کادر فنی اریک تن هاخ پیوسته است تا به مهاجمان این تیم در بازگشت به روند گلزنی کمک کند.

مارکوس رشفورد که دو فصل قبل ۳۰ گل به ثمر رسانده بود، فصل گذشته تنها موفق به زدن ۸ گل شد، در حالی که راسموس هویلوند در اولین فصل حضورش ۱۶ گل به ثمر رساند. اما تن هاخ معتقد است که با کمک فن نیستلروی، هر دو مهاجم قادر به زدن بیش از ۲۵ گل در فصل آینده خواهند بود.

اندی کول، مهاجم سابق منچستریونایتد نیز باور دارد که انتصاب فن نیستلروی تصمیمی هوشمندانه است که بهترین عملکرد را برای رشفورد، هویلوند و مهاجمان جدید این تیم به ارمغان خواهد آورد.

یونایتد در تلاش است تا با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون پوند، جاشوا زیرکزی، مهاجم هلندی بولونیا را جذب کند. کول که خود در ۲۷۵ بازی ۱۲۱ گل به ثمر رسانده است، معتقد است که زیرکزی نیز از کمک‌های فن نیستلروی بهره‌مند خواهد شد.

کول گفت: نیستلروی می‌تواند به هر کسی کمک کند که پیشرفت کند. من همیشه نظر مثبتی نسبت به او داشته‌ام زیرا او یک گلزن فوق‌العاده است و فکر می‌کنم با پیوستن او به باشگاه، یک امتیاز بزرگ برای هر یک از مهاجمان تیم خواهد بود.

کد خبر 6162101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha