۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۱

روسیه: کاروان نظامیان اوکراین با «اسکندر» هدف قرار گرفت+ فیلم

روسیه: کاروان نظامیان اوکراین با «اسکندر» هدف قرار گرفت+ فیلم

وزارت دفاع روسیه امروز تصاویری را منتشر کرد که نشان می‌دهد این کشور با استفاده از موشک «اسکندر»، کاروان نیروهای مسلح اوکراین در منطقه سومی را منهدم کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه تصاویری از هدف قرار دادن نیروهای مسلح اوکراین در منطقه سومی را رسانه ای کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه در این خصوص آمده است که کاروان نیروهای مسلح اوکراین در منطقه سومی با استفاده از موشک اسکندر روسیه هدف قرار گرفته است.

در این بیانیه همچنین تصریح شده است که ۲ سامانه هیمارس نیز طی شبانه روز گذشته از سوی مسکو منهدم شده اند.

وزارت دفاع روسیه ویدیوی منتشر کرد که نشان می دهد ۲ سامانه هیمارس طی شبانه روز گذشته با استفاده از موشک روسی اسکندر در منطقه «خرسون» نابود شده اند.

کد خبر 6162285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      4 10
      واقعا خسته نشدید از این همه دروغ؟!!! په چرا دو ساله روسیه زمینگیر شده؟!!!!!🤣🤣🤣
    • احمد IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      14 2
      درطول تاریخ روسیه دو ابرقدرت ناپلئون وهیتلر شکست داد حالا هم با صبر بردباری آمریکا وشیاطین کوچک دور برش راشکست خواهد داد.
      • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
        0 1
        روسیه درطول تاریخ چهار صد سال اخیر جز ضرر چیزی برای ما نداشته...تجزیه و تضعیف حکومت ها و غارت منابع خزر .....متاسفانه الان هم طرف اشتباه را گرفتیم ....میشد همانند ترکیه با طرفداری از هر دو طرف منافع بیشماری نصیبمان بشه...با دادن سلاح به اکراین تحریم ها کاهش پیدا کنه و غلات وارد بشه...و همینطور روسیه
    • احمد ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      13 3
      شکست اوکراین دیر و زود داره سوخت وسوز نداره!!
    • حقیار IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      6 1
      بهترین راه نجات برای اوکراین تسلیم شدن در برابر شرایط تعیین شده دولت خقگرای پوتین روس می‌باشد
    • مهرداد ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      3 0
      من ۷۰ سال دارم و ۵۲ سال است اخبار جهان را رصد می کنم . چرخ تاریخ دارد دولتمردان فاشیست آمریکا را به مسلخ می کشاند . انقلاب مردم امریکا نزدیک است . زنده باد انقلاب در شرف وقوع آمریکا.
    • یاسر IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      این سامانه پدافند سیرماست هیچ کارایی دربرابر روسیه نداره همه کشورهای قدرتمند جم شده در برابر روسیه مثل امریکا ،انگلیس لهستان فرانسه آلمان اسرائیل همه کشورای اروپایی ولی روسیه پیشرفته تر از این کشورها است واستراتژی خاص خودشو داره ، غیر قابل پیش بینی و قافل کننده
    • ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      بسیارهم عالی حتی خود مردمان اروپا هم ، اکثر پناهجویان اوکراینی رو به بی اخلاقی متهم کردند پس بهتره که از پیروزی روسیه به همه ی دلایل پشتیبانی و حمایت کنیم روسیه قویه ، رئیس جمهورش بسیار باهوشه و وزیر امور خارجه اش بسیار کارکشته است و از همه مهمتراینکه پوتین بسیار محبوبه خدا کمکش کنه آمین
    • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      روسیه نه فقط اوکراین بلکه خرکیه و الباقی اونهاییکه اخیراً به ناتو پیوستند رو هم شکست خواهد داد ان شا الله در شرایط بحرانی قطعا از چین و کره شمالی هم کمک خواهد گرفت به امید پیروزی پوتین آمین آمین آمین