۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۵۶

سرمربی جدید زمان می خواهد؛

پروین: گاریدو هندوانه در بسته است/ بازیکن برای پول بازی می‌کند

پروین: گاریدو هندوانه در بسته است/ بازیکن برای پول بازی می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گاریدو مانند اوسمار هندوانه در بسته است و نمی توان اکنون درباره عملکرد او نظر داد و او حداقل به ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین در خصوص وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: سال گذشته وقتی نحوه بازی تیم پرسپولیس را مشاهده کردم گفتم که این تیم قهرمان می‌شود و در آخر هم چنین اتفاقی رخ داد. به نظرم در بازی نیمه نهایی یورو بین فرانسه و اسپانیا از نظر من اسپانیا برنده بازی خواهد بود چون واقعاً این تیم زیبا بازی می‌کند.

او ادامه داد: دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با توجه به اینکه به مالکان جدید خود واگذار شده‌اند دیگر مشکل مالی ندارند و به نظرم خصوصی سازی بهترین کاری بود که مسئولان برای استقلال و پرسپولیس انجام دادند.

پروین افزود: زمان ما بازیکنان به عشق پیراهن تیم‌ها بازی می‌کردند اما اکنون پول حرف اول را می‌زند و بازیکنان هم حق دارند. هر دو تیم استقلال و پرسپولیس باید بازیکن بزرگ جذب کنند تا فوتبال ملی ایران پیشرفت کند.

او در رابطه با «خوان کارلوس گاریدو» سرمربی جدید پرسپولیس گفت: او مانند هندوانه در بسته می‌ماند و دقیقاً مانند «اوسمار» می‌ماند و باید دید شرایط برای او چگونه خواهد بود و حداقل برای شناخت فوتبال ایران به ۳ الی ۴ ماه زمان نیاز دارد.

کد خبر 6162286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • م.ج ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      2 0
      آقای پروین، بازیکن همه جای دنیا برای پول بازی میکند اما این پول از بیت المال آنهم میلیاردی پرداخت نمی‌شود. بیایید باشگاه‌ها را خصوصی کنید تا هر باشگاه دخل خرج خودش را از جیب خود تنظیم کند. در همه جای دنیا دولتها فقط هزینه های تیم ملی را میدهند.
    • عقاب کوهستان ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 1
      اقای درویش حرف کسی را گوش نکن بیرانوند را بیاور فکر کنم من تنها کسی بودم که همیشه می گفتم ال کثیر را برگردان حالاهم میگم بیرانوند را برگردان چون ترابی واسماعیلی فر وبیراوند هر سه باهم تصمیم گر فته بودند بروند تراکتور