۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۴

در آستانه هفته تأمین اجتماعی آغاز شد؛

بهره‌برداری از درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان اردبیل

بهره‌برداری از درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان اردبیل

اردبیل- مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: در آستانه هفته تأمین اجتماعی شاهد آغاز فعالیت درمانگاه عمومی و تخصصی بیمارستان تأمین اجتماعی سبلان اردبیل هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نیک‌سیرت عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از آغاز فعالیت درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان اردبیل، اظهار کرد: با توجه به محدودیت فضا و افزایش مراجعات، ما تصمیم گرفتیم تا درمانگاه عمومی و تخصصی سبلان را از ۵۰۰ متر به چهار هزار و ۵۰۰ متر ارتقا دهیم که با راه‌اندازی بخش‌های مختلف قطعاً از ازدحام مراجعان کاسته شده و خدمات جدی‌تری را به بیمه‌شدگان ارائه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در کنار راه‌اندازی این درمانگاه با هزینه‌کردی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان، تلاش می‌کنیم تا درمانگاه نمین و خلخال را نیز در هفته‌های آینده آماده بهره‌برداری کنیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت: این درمانگاه در فضای درمانی چهار هزار و ۵۰۰ متری و در ۲.۵ طبقه شامل کلینیک‌های با پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشکی، بیماری‌ها مزمن و سالمندی و همچنین پاراکلینیک‌ها شامل آزمایشگاه، فیزیوتراپی، آندوسکوپی، کلونوسکوپی، آکوکاردیوگراف و سایر بخش‌ها برای ارائه خدمات درمانی، تشخیصی و دارویی به بیمه‌شدگان آماده و مهیا است.

نیک‌سیرت افزود: تمام تلاش ما بر این است تا با بهره‌برداری از این پروژه بتوانیم سطح خدمات‌دهی کمی و کیفی خود را ارتقا داده و سهولت دسترسی و ویزیت به موقع به مراجعان را شاهد باشیم.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل خاطرنشان کرد: تأمین اجتماعی در سطح استان به بیش از ۶۳۰ هزار نفر بیمه شده ارائه خدمات می‌کند که ما سعی می‌کنیم همه ساله با افزایش ظرفیت مراکز درمانی و بیمارستانی سطح خدمات ارائه شده عمومی و تخصصی را ارتقا دهیم.

کد خبر 6162307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha