۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷

استاندار هرمزگان:

تکمیل زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن با سرعت ادامه پیدا کند

تکمیل زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن با سرعت ادامه پیدا کند

بندرعباس-استاندار هرمزگان بر لزوم تسریع در احداث زیریاخت‌های آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن در هرمزگان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی سه شنبه شب در نشست شورای مسکن استان هرمزگان وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد و از مدیران مربوطه در این حوزه خواست تا طبق برنامه‌ها در این حوزه عمل کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در تأمین و الحاق زمین به شهرها و روستاهای استان گفت: برای اجرای نهضت ملی مسکن بیش از نیاز استان زمین به شهرها الحاق شده است.

دوستی با بیان اینکه تاکنون به ۳۸۷ روستای دارای محدودیت ارضی زمین الحاق شده است، گفت: بنیاد مسکن و دستگاه مربوطه لازم است سریعاً موضوع الحاق زمین در روستاهای باقی مانده را تعیین تکلیف کنند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در تکمیل زیرساخت‌های آب و برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن افزود: با توجه به محدودیتی که در منابع داریم برای تکمیل زیرساخت‌ها نظام اولویت‌ها را تعیین کردیم که ادارات برق و آب باید بر اساس آن عمل کنند.

دوستی ادامه داد: احداث مساجد و مدارس مربوط به محلات نهضت ملی مسکن باید از منابع خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی تأمین شود و فرمانداران مکلف هستند که این موضوع را در شهرستان‌ها راهبری کنند.

استاندار هرمزگان همچنین فرمانداران و مسئولان حوزه مسکن استان را مأمور کرد تا پروژه‌های نهضت ملی کسانی که نسبت به پرداخت سهم خود در نهضت ملی مسکن کوتاهی می‌کنند را به متقاضیان دیگری واگذار کنند.

کد خبر 6162342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پروانه IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      مسکن ملی شیراز چند سال طول کشیده جزو اولین نفرات بودیم
    • حمزه پور US ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      از کجا ۸۰۰ میلیون واریز کنیم مگه چقدر درآمد داریم تازه می گن براساس نرخ روز شما ما رو خونه دار نمی کنین چشممون آب نمی خوره باید آخرش انصراف بدیم
    • مریم ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      من یکی از در خاست کنندگان مسکن ملی هستم شوهرم معلول میباشد با ۳ فرزند اجاره نشینم و دو سوم مستمری همسرم بابت اجاره خانه میرود ۴ سال است ثبت نام کردم ولی هیچ خبری نیس ساکن شیرازم و مسکن ملی در حاشیه شیراز روستای کرونی هست فقط بعد ۴ سال زیر سازی کردند ترو خدا رسیدگی کنید تا بحال سه مرحله واریزی داستم