لحظه شکار نظامی صهیونیست از سوی تک‌تیرانداز قسام+ فیلم

لحظه شکار نظامی صهیونیست از سوی تک‌تیرانداز قسام+ فیلم

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) فیلمی را از لحظه شکار یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی توسط تک‌تیراندازان این گردان‌ها در شهرک «تل الهوی» واقع در شهر غزه منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار فیلمی لحظه شکار نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از سوی تک‌تیراندازان این گردان‌ها را به تصویر کشید.

این عملیات در منطقه «الصناعه» واقع در شهرک «تل الهوی» در غرب شهر غزه به انجام رسیده است و طی آن تک‌تیراندازان گردان‌های قسام موفق شدند یک نظامی صهیونیست را از پای دربیاورند.

از سوی دیگر گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که عملیات‌های جدیدی را علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی در نوار غزه به انجام رسانده است.

گردان‌های قدس اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک جنگ‌افزار صهیونیستی را در محور پیشروی شهرک «تل الهوی» در جنوب غرب شهر غزه با بمب زمینی بشکه‌ای «ثاقب» منهدم کنند.

علاوه بر این نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در اطراف منطقه «الصناعه» واقع در شهرک «تل الهوی» نیز از سوی مبارزان گردان‌های قدس هدف حملات خمپاره‌ای قرار گرفتند.

کمی پیش‌تر نیز گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که در یکی از خانه‌های اطراف مسجد «الهواشی» در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه سنگر گرفته بودند از سوی مبارزان قسام با ۲ گلوله «تاندوم» هدف قرار داده شدند.

همچنین مبارزان قسام گروه دیگری از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را که در یکی دیگر از خانه‌های شهرک «الشجاعیه» سنگر گرفته بودند با گلوله «تی بی جی» هدف قرار دادند و با آنان تبادل آتش کردند.

در جریان عقب‌نشینی شماری از این نظامیان صهیونیست و عقب‌کشاندن نظامیان زخمی‌شده و به هلاکت‌رسیده صهیونیست، بار دیگر این نظامیان از سوی مبارزان قسام با بمب ضدنفر «رعدی» هدف قرار داده شدند.

کد خبر 6162445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 0
      درسته فرزندان اسلام ومسلمانان درجنگ غزه وفلسطین ولبنان وسوریه وعراق توسط صهیونیستها بشهادت رسیدند،امّا فراموش نمیکنیم که درطول ۷۰ سال گذشته ،صهیونیستها این چنین ضرباتی را دریافت نکرده وکشته نداده بودند،الحمدالله رب العالمین.
    • یک مسلمان IR ۰۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 0
      الحمدالله رب العالمین،درطول ۷۰ سال هیچ موقع مثل این زمان صهیونیستها خاروذلیل نشده واین قدرتلفات نداده بودند.