۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۴

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

«انسجام» لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان است

«انسجام» لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در استان سمنان است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه انسجام، لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی است، گفت: نیازمند تدوین الگوهای مناسبی برای کارهای فرهنگی در استان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر خود همزمان با بعد از ظهر سه شنبه ضمن اشاره به رعایت شعائر دینی و ارزش‌های اسلامی، بیان کرد: شاهد آن هستیم که در حاشیه مجالس عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نسبت به ارزش‌های اسلامی و حدود شرعی کم‌توجهی می‌شود.

وی با بیان اینکه این امر زیبنده مجلس امام حسین (ع) نیست، افزود: هیأت‌های مذهبی بر رعایت شعائر دینی و شئون اسلامی تاکید داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در ادامه در خصوص برنامه‌ریزی دشمن برای نفوذ به محافل و مجالس مذهبی نیز هشدار داد و خواستار مراقبت بیشتر در این زمینه شد.

مطیعی با بیان اینکه انسجام لازمه پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در است، گفت: نیازمند تدوین الگوهای مناسبی برای کارهای فرهنگی در استان سمنان هستیم.

وی با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش‌های اسلامی در مراکز آموزشی و درمانی استان سمنان همچنین افزود: اینکه بیان می‌شود هنر با ارزش‌های اسلامی و دینی تعارض دارد یک گزاره غلط و غیرقابل قبول است لذا نباید به استناد چنین گزاره‌هایی از خود سلب مسئولیت کنیم.

کد خبر 6162449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha