۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۴۷

در گفت و گو با مهر مطرح شد؛

پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تجهیزات کشاورزی

پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه تجهیزات کشاورزی

رشت _ رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گیلان از پرداخت حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون و تجهیزات کشاورزی خبر داد.

کریم ذوالفقاری در حاشیه برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات کشاورزی در رشت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایشگاه‌ها هر ساله در گیلان برگزار می‌شود که سطح کیفی نمایشگاه امسال نسبت به دوره‌های گذشته ارتقا یافته است.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی با بیان اینکه مکانیزاسیون و به روز رسانی تجهیزات کشاورزی به روند تولید بهبود می بخشد، گفت: تاکنون حدود ۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مکانیزاسیون و تجهیزات کشاورزی پرداخت شده است.

ذوالفقاری با تاکید بر لزوم توجه به مقوله مکانیزاسیون و تأثیرگذاری آن در ارتقای سطح کیفی محصولات کشاورزی اضافه کرد: بیش از ۲۵۰۰ قلم انواع ماشین و ادوات کشاورزی جهت معرفی به کشاورزان و تأمین نیاز این قشر زحمت شناسایی شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شالیکاری گیلان افزود: قدم‌های خوبی در حوزه مکانیزاسیون کاشت و برداشت محصولات کشاورزی برداشته شده و ظرفیت‌های بالقوه ای هم در این حوزه دارد.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی از رشد ۱۱۵۴ درصدی مکانیزاسیون کاشت و برداشت محصولات کشاورزی خبر داد و اضافه کرد: این رشد در یک دهه گذشته بی نظیر بوده و با تلاش‌های افراد در استان‌ها رقم خورده است.

کد خبر 6162475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha