۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۱

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر:

۹۵۰۰ کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان بوشهر آماده تحویل است

۹۵۰۰ کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان بوشهر آماده تحویل است

بوشهر- مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: ۸۹۲ هزار و ۴۱۹ درخواست کارت هوشمند ملی تاکنون اخذ شده که بالغ بر ۸۱۰ هزار و ۴۴۴ مورد از کارت‌ها صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تعداد کارت‌های صادر شده ۸۰۰ هزار و ۹۴۵ فقره تحویل شده است و اکنون ۹ هزار و ۴۹۹ کارت هوشمند ملی در دفاتر پیشخوان و ادارات استان آماده تحویل است.

وی، ادامه داد: از آن دسته از هم استانی‌هایی که کارت هوشمند ملی شأن آماده تحویل است، درخواست می‌شود به دفاتر پیشخوان محل ارائه درخواست مراجعه و کارت ملی خود را دریافت کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر افزود: به محض صدور کارت هوشمند ملی یک پیامک توسط سازمان ثبت احوال کشور و یک پیامک توسط ادارات یا دفاتر پیشخوان دولت به شماره تلفن همراه متقاضی که از وی در سامانه خدمات شهروندی ثبت شده است، ارسال می‌شود.

پاسالار با تاکید بر این موضوع که پیگیری وضعیت درخواست کارت هوشمند ملی به صورت غیرحضوری فراهم است، یادآور شد: پیگیری وضعیت درخواست متقاضی برای صدور کارت ملی هوشمند از طریق کد دستوری و از طریق سامانه فراهم است و افراد می‌توانند بدون مراجعه به ادارات با استفاده از تلفن همراه خود فرآیند درخواستشان را مشاهده کنند.

کد خبر 6162578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha