۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۹

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور:

معیشت مرزنشینان باید مورد توجه مسوولان باشد

معیشت مرزنشینان باید مورد توجه مسوولان باشد

بندرعباس- جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: برای جلوگیری از تمایل به اشتغال‌های کاذب، معیشت مرزنشینان باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار قاسم رضایی پس از حضور در استان هرمزگان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ضمن ابلاغ سلام گرم فرمانده کل انتظامی با تاکید بر اینکه بحمدالله اوضاع کشور آرام است و ما به آینده کشور خوشبین هستیم، افزود: هرچه ما بیشتر کار کنیم به همان میزان بهره بیشتری می‌بریم و باید با توان و به نحو شایسته از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی با اشاره به خلق حماسه عظیم انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: در مرزها باید معیشت مرزنشینان مدنظر مسؤولان باشد و شغلی برای آنان فراهم شود تا به مشاغل کاذب روی نیاورند و همه باید کمک کنیم که مشکلات مردم اعم از معیشتی و فرهنگی و … را برطرف کنیم.

جانشین فراجا در ادامه با بیان اینکه ما از مجموعه انتظامی و مرزبانی استان رضایت کامل داریم و فرماندهان انتظامی و دریابانی استان با تجربه بالا وارد شده‌اند و هیچ دغدغه‌ای نداریم، تصریح کرد: علت حضور ما در این استان صرفاً عرض خداقوت و کمک به مجموعه انتظامی در جهت احصاء و برطرف کردن مشکلات و چالش‌های احتمالی استان است.

این مقام ارشد انتظامی کشور در پایان بیان کرد: ما در بحث استخدام نیروهای بومی دست استان را باز گذاشته‌ایم البته تاکید ما بر این است، عزیزانی باید جذب شوند که شایستگی خدمت در فراجا را داشته باشند و به صورت کلی ما محدودیتی برای جذب نیرو نداریم.

کد خبر 6162603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha