۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۱۰

بر اساس اعلام ستاد پیشگیری از بحران کرمانشاه؛

پنچ شنبه‌های ماه جاری در کرمانشاه تعطیل شد

پنچ شنبه‌های ماه جاری در کرمانشاه تعطیل شد

کرمانشاه- بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه ادارات در روزهای پنچ شنبه ۲۱ و ۲۸ تیر ماه به دلیل گرمای هوا تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه صبح چهارشنبه به ریاست استاندار کرمانشاه تشکیل و با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر استقرار یک توده هوای گرم در نوار غربی کشور و به طبع کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، مصوباتی برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی به تصویب رسید.

مصوبات و تصمیمات این جلسه شامل تعطیلی و دورکاری روزهای پنچ شنبه ۲۱ و ۲۸ تیرماه و همچنین ۲ ساعت تعجیل در خروج و دورکاری در روزهای شنبه ۲۳، یکشنبه ۲۴ و چهارشنبه ۲۷ تیرماه بود.

همچنین ادارات و دستگاه‌های اجرایی این استان موظف به نصب ژنراتور دیزل شدند.

استاندار کرمانشاه در این جلسه گفت: همگی موظف به اتخاذ تصمیمات مهم برای کمک به پایداری برق خانگی و همچنین کمک به فعالیت‌های تولیدی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی در راستای عدم ایجاد مشکل در چرخه اقتصادی و کمک به اشتغال این استان هستیم.

محمدطیب صحرایی افزود: این تصمیمات و مصوبات به منظور افزایش ذخیره انرژی برای پایداری شبکه برق شکل می‌گیرد.

وی همچنین بر صرفه‌جویی برق در ادارات، دستگاه‌های اجرایی و کارخانجات و نصب ژنراتور برق در دستگاه‌های اجرایی این استان تاکید کرد.

گفتنی است، تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز ستاد مدیریت بحران استان می‌شوند.

کد خبر 6162728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شاهمرادی ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      استاندارمحترم کرمانشاه چه زود اقدام کرد تا ۵ شنبه ها تعطیل بشه؟؟ همه استانها روز های ۵ شنبه از خیلی وقت است که تعطیل می باشند.اما استاندار کرمانشاه تازه الان در لحظات پایانی دولت سیزدهم دست بکار شده است.خدا بخیر کند.
    • ناشناس IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      پنل خورشیدی کار بزارید تو بیابان ها
    • علی ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      چرا دو پنج شنبه پشت سر هم تعطیل کردین یکیشو شنبه تعطیل میکردین ما به دولت جهت کرایه باشگاه دولتی پول دادیم و روزانه درامد داریم روزهای فرد هستیم سه شنبه عاشوراس دو تا پنج شنبه هم تعطیل پس ما چطور کرایه باشگاهها رو در بیاریم . اینقدر بی ضابطه تعطیل نکنین . باشگاه ورزشی باید باز باشه