۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۳

از فردا تا اوایل هفته آینده؛

شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

شرجی و رطوبت هوا در استان بوشهر افزایش می‌یابد

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده، غبار محلی، در برخی از ساعات وزش ملایم باد، افزایش شرجی و رطوبت هوا از پدیده‌های غالب در استان و روی دریا است.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از فردا تا اوایل هفته آینده، غبار محلی، در برخی از ساعات وزش ملایم باد، افزایش شرجی و رطوبت هوا و مه صبحگاهی از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا نیز دمای بیشینه‌ی بالای ۵۰ درجه سلسیوس در برخی نقاط استان ادامه داشته باشد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف گاهی کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ و در طول روز تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر و در سواحل شمالی و مرکزی در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود.

کد خبر 6162832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد فداکار ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      بیشتر از این
    • ن ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 0
      امروز هم هوا خیلی خیلی گرم بود
      • A IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
        0 0
        😫