۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

معارفه امام جمعه تبریز با برگزاری استقبال مردمی

معارفه امام جمعه تبریز با برگزاری استقبال مردمی

تبریز-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری آئین معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان با مراسم استقبال مردمی در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی با اشاره به انتصاب امام جمعه جدید تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از سوی مقام معظم رهبری گفت: مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهّری اصل ساعت ۱۱ جمعه ۲۲ تیر و در آئین نماز جمعه با حضور محمد محمدی گلپایگانی رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج‌علی‌اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خاطر نشان شد: بر همین اساس مراسم استقبال مردمی از نماینده جدید ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه و با حضور آحاد مردم تبریز از میدان ساعت به سمت مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار خواهد شد.

گفتنی است حجت الاسلام احمد مطهری اصل متولد ۱۳۴۱ در تبریز و از روحانیون و علمای آذربایجان شرقی است که مدیریت حوزه علمیه استان از سوابق مدیریتی و حوزوی وی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام مطهری پس از شهادت آیت الله «سید محمدعلی آل هاشم» سومین شهید محراب و ششمین امام جمعه تبریز از سوی مقام معظم رهبری ابتدا به سمت امام جمعه موقت و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و سپس از تیرماه ۱۴۰۳ به نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و هفتمین امامت جمعه تبریز منصوب شد.

کد خبر 6163122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha