۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۶

استاندار گیلان:

حقوق نیروهای شرکتی آبفای گیلان به طور کامل پرداخت شود

حقوق نیروهای شرکتی آبفای گیلان به طور کامل پرداخت شود

رشت- استاندار گیلان گفت: حقوق نیروهای شرکتی آب و فاضلاب گیلان باید به طور کامل پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان گیلان اظهار کرد: بیش از هشت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی، عمرانی و اقتصادی در گیلان به بهره برداری رسیده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم این استان با افزایش ۱۰ درصدی مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند، گفت: مردم ولایتمدار استان نشان دادند همواره پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های امامین انقلاب هستند.

عباسی با اشاره به نقش شهدای خدمت در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه کرد: شهید رئیسی، امیر عبدالهیان، نورانی، انصاری و دیگر شهدای خدمت نشان دادند می‌توان در راه خدمت به مردم شهید شد.

وی با تأکید بر برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در سلامت کامل در گیلان افزود: در چهار ماه گذشته سه انتخابات را در سلامت و امنیت کامل برگزار کردیم و حتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست بازشماری برخی از صندوق‌ها را داشتند که بخوبی و درستی انجام شد و این امر نشان می‌دهد تمامی مسؤولان مرتبط با برگزاری انتخابات در صحت و سلامت کامل برای برگزاری انتخابات تلاش کردند.

استاندار گیلان یکی از اهداف دولت سیزدهم را خدمت به مردم تا روز تنفیذ رئیس جمهور منتخب برشمرد و بیان کرد: از روز شهادت شهید جمهور تا به امروز و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، خللی در اجرای تعهد برنامه‌ها و تکمیل پروژه‌های عمرانی با درایت سرپرست ریاست جمهوری خللی وارد نشد و امور استان و کشوری به خوبی انجام شد.

عباسی با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از اقدامات دولت سیزدهم در سال سه سال گذشته و بعد از شهادت ایشان بیان کرد: برخی از پروژه‌ها مثل تالار مرکزی رشت، هتل حیران و کتابخانه رشت با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دولت گذشته افتتاح شدند، ولی با نواقصی مواجه بودند که در دولت سیزدهم تمامی نواقص آن برطرف شد.

وی با بیان اینکه خدمات دولت سیزدهم در کشور تا روز تحلیف با قدرت انجام خواهد پذیرفت، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت از عملکرد دولت سیزدهم نهایت تشکر را داشتند و این خدمات باید تا روز تحلیف رئیس جمهور منتخب انجام شود و هیچ عذری در کوتاهی مدیران پذیرفته نیست.

استاندار گیلان یکی از ویژگی‌های بارز دولت سیزدهم را توزیع عادلانه اعتبارات در بین مناطق محروم دانست و بیان کرد: توزیع اعتبارات در استان را بر اساس محرومیت تنظیم کردیم و سه درصد درآمد نفتی مربوط به مناطق محروم است.

عباسی با تاکید بر توجه به توسعه زیرساخت در دولت سیزدهم اضافه کرد: در سه سال گذشته زمینه بستر برای توسعه اقتصادی و تولید فراهم شده و بسیاری از پروژه‌های زیر ساختی شامل آزاد راه منجیل رودبار، راه‌آهن رشت_کاسپین، پل میدان گیل لاهیجان، پل کابلی آستانه اشرفیه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه حقوق نیروهای شرکتی آب و فاضلاب باید به طور کامل پرداخت شود، افزود: شرکت آب و فاضلاب یک شرکت خصوصی است و دولت هم برای پرداخت حقوق نیروهای شرکتی مربوط به آب و فاضلاب اقداماتی را انجام داده است.

کد خبر 6163189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کاوان IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      2 0
      به خدا قسم حدود ۴ ماه است که از سال گذشته هنوز نمیدانیم چقدر حقوق مان زیاد شده. ما از اسفند سال قبل حقوق نگرفته ایم ۲۰ سال است که در شرکت آب و فاضلاب شهری کار میکنیم هنوز نیروی شرکتی هستیم. بخدا این ظلم است به ما و امسال ما برده داری نوین همین هست اما....... نیروهای رسمی هر ماه دارن حقوق میگیرن