۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

چهار هفته اول لیگ بیست و چهارم بدون VAR شد

چهار هفته اول لیگ بیست و چهارم بدون VAR شد

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که چهار هفته ابتدایی لیگ فصل آینده بدون استفاده از کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تارقلی‌زاده مدیر امور بین‌الملل فدراسیون فوتبال در نشست خبری امروز چهارشنبه ضمن تشریح آخرین اتفاقاتی که برای تجهیز ورزشگاه‌ها به سیستم کمک داور ویدئویی صورت گرفته است گفت: در چهار هفته اول فصل جدید لیگ برتر از سیستم VAR استفاده نخواهد شد.

او درباره اینکه پنجره باشگاه استقلال به دلیل شکایت آمانوف بسته است یا خیر، گفت: من چنین چیزی ندیدم و نیست چون فایل‌ها در اختیار من است و اینکه پنجره بسته باشد را ندیدم. ممکن است که پرونده باز باشد اما مشکل این چنینی به اطلاع من نرسیده است. «چند پنجره بسته داریم؟» تارقلی زاده گفت: باید این را چک کنم چون اگر الان بگویم امکان دارد که آمار غلط بدهم و اشتباه کنم.

این مقام مسئول درباره پول‌ بلوکه شده در فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: به زبان ساده توضیح می‌دهم که کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا بانک نیستند. شما از فدراسیون فوتبال می‌توانید پول به جایی بفرستید؟ نمی‌شود و باید به بانک برویم. این یک ارگان بانکی است که اگر بخواهند پولی بدهند به بانک می‌روند و ارسال می‌کنند. الان سیاست Cash Less هم آمده و مستقر شده و باید اجرا کند که ترجمه آن بدون پول کاغذی است. کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما می گوید که وقتی به بانک می‌رویم نمی‌توانیم برای ایران پول بفرستیم. بارها نامه زدیم و چطور این پول به ورزش اختصاص پیدا نمی‌کند. پول بلوکه نشده، پول وجود دارد اما بانک نمی‌فرستد.

او درباره اینکه فیفا برخی اوقات همکاری داشته اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تابع این قانون نیست هم گفت: هر شرکت و یک کشوری قوانینی دارد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی است و دفاع نمی‌کنم اما این اتفاق افتاده است. AFC کمک می‌کند و اینطور نبوده که اصلا همکاری نداشته باشند. در قطر کمک کردند ولی فیفا محبت بسیار بسیار بیشتری داشته است. دسترس ما به صورت نقدینگی و ترانسفر پول برای آن‌ها امکان ندارد. دقیقا نمی دانم چقدر پول داریم ولی رقم قابل ملاحظه‌ای است. افرادی که ایرانی هستند با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در فیفا و AFC دوست ندارند به ایران کمک کنند اما امکان آن برخی اوقات وجود ندارد. برخورد اروپایی‌ها مانند ایرانی‌ها نیستند و هر کسی در چارچوب مقررات خودش کار می‌کند.

کد خبر 6163212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha