۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

به منظور جمع آوری داده های آماری پیرامون مسائل اجتماعی؛

طلاب حوزه علمیه قم در پیاده راه فرهنگی رشت ‌حضور یافتند

طلاب حوزه علمیه قم در پیاده راه فرهنگی رشت ‌حضور یافتند

رشت- همزمان با دهه اول محرم جمعی از مبلغان جامعه حوزوی منار با حضور در شهرداری رشت به گفت وگو با مردم وجمع آوری داده‌های آماری پیرامون مسائل اجتماعی و معضلات موجود در حوزه خانواده می پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه اول محرم، در ادامه طرح بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار و ارتقای خانواده که در سال گذشته انجام شد امسال نیز جمعی از مبلغین پژوهشگر جامعه حوزوی منار با حضور در میدان شهرداری رشت، در گفتگوی چهره به چهره با مردم اقدام به جمع آوری داده‌های آماری و نظرسنجی پیرامون ۵ مساله جمعیت، اعتیاد، ازدواج دیرهنگام، کاهش ازدواج و طلاق کردند.

حضور طلاب حوزه علمیه قم در پیاده راه فرهنگی رشت ‌

بررسی علل این معضلات، مزایا و معایب آنها و ارائه راهکارهای آن در سطح خانواده و جامعه، از جمله محورهایی است که در این گفت و گوها، خانواده‌ها و مخاطبین نظرات خود را پیرامون آن مطرح می‌کنند.

این طرح که با هدف آسیب شناسی بحران‌های اجتماعی و ایجاد بستری مناسب جهت گفت و گوی اقشار مختلف مردم با روحانیت شکل گرفته است، برای دومین سال متمادی در ایام دهه اول محرم از سوی جامعه حوزوی منار در شهر رشت اجرا می‌گردد.

حضور طلاب حوزه علمیه قم در پیاده راه فرهنگی رشت ‌

این گفتگوها که از ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مصادف با سومین روز از ماه محرم ۱۴۴۶ آغاز شده تا ۲۶ تیر، روز عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح می‌توانند همه روزه عصر در میدان شهرداری حضور پیدا کنند.

کد خبر 6163238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha