۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۴۱

مدیر ستاد اقامه نماز کردستان:

مسابقه کتابخوانی «نماز، راه و رسم بندگی» در کردستان برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «نماز، راه و رسم بندگی» در کردستان برگزار می‌شود

سنندج_مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان گفت: مسابقه کتابخوانی «نماز، راه و رسم بندگی» ویژه کارکنان ادارات کردستان برگزار می‌شود.

اکبر عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار کرد: امام حسین (ع) برای مقابله با انحراف از دین مبارزه کرد لذا نه تنها برای مسلمانان بلکه برای تمام آزادیخواهان جهان تبدیل به یک الگو شد و گاندی نیز در این زمینه عنوان می‌کند که من در مبارزاتم امام حسین (ع) را الگو قرار داده‌ام.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز در ایام محرم‌الحرام اظهار کرد: ستاد اقامه نماز هر ساله در ایام عزاداری محرم در راستای ترویج فرهنگ عاشورا برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی مختلفی را برگزار خواهد کرد.

مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام سجاد (ع)» ویژه محرم

وی به برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه ایام محرم ادامه داد: پنجمین دوره مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام سجاد (ع)» تألیف حسین واعظی‌نژاد همزمان با سراسر کشور در استان برگزار خواهد شد.

عظیمی با اشاره به اینکه این مسابقه کتابخوانی ویژه افراد بالای ۱۵ سال و عموم مردم است، افزود: در راستای استمرار برنامه‌های ستاد اقامه نماز و بهره‌مندی هرچه بیشتر جامعه دینمدار از فیوضات ماه محرم این مسابقه کتابخوانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاقمندان از ۱۷ تیر تا ۱۷ شهریوماه فرصت شرکت در این مسابقه کتابخوانی را دارند، افزود: نتایج این مسابقه بر روی سامانه ستاد اقامه نماز قرار خواهد گرفت و نفرات برتر ۲۱ مهرماه همزمان با سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع) تجلیل خواهند شد.

تجلیل از ۱۱۴ برگزیده مسابقات کتابخوانی ویژه محرم در کشور

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان تصریح کرد: در سطح کشور ۱۱۴ نفر به صورت قرعه‌کشی تجلیل خواهند شد که در ستاد اقامه نماز استان کردستان نیز به صورت مجزا از تعدادی از برگزیدگان تجلیل می‌شود.

وی به برگزاری مسابقه کتابخوانی «نماز، راه و رسم بندگی» ویژه کارکنان ادارات استان در این ایام اشاره کرد و گفت: در این راستا کارمندان ادارات سطح استان با مراجعه به سامانه ستاد اقامه نماز می‌توانند در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

عظیمی زمان برگزاری این مسابقه فرهنگی را نیز ۱۷ تیر تا ۱۷ شهریوماه اعلام کرد و گفت: نفرات برگزیده ۲۱ مهرماه همزمان با میلاد امام حسن عسکری (ع) تجلیل خواهند شد.
وی در پایان گفت: نفرات برگزیده این مسابقه، ادارات مشارکت‌کننده در این مسابقه فرهنگی و خبرنگارانی که در این عرصه فعالیت بیشتری داشته باشند، در روز برگزاری اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

کد خبر 6163493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha