۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۵۹

معاون بیمه سلامت کشور:

۱۲ میلیون نفر در دولت سیزدهم زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

۱۲ میلیون نفر در دولت سیزدهم زیر پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

فومن - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور گفت: ۱۲ میلیون نفر در دولت سیزدهم تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.

‌به گزارش خبرنگار مهر، حسین رنجبران عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری فومن اظهار کرد: پای کار بودن همه مسؤولان و دستگاه‌ها در نظام سلامت و به ویژه بیمه سلامت بسیار اهمیت دارد.

معاون بیمه سلامت کشور با بیان اینکه تفکر بسیج در لایه لایه این سازمان شکل گرفته است، گفت: برای خدمت به مردم با نگاه و تفکر بسیجی در خط مقدم جبهه خدمت رسانی هستیم.

رنجبران با بیان اینکه سنگرها و خاکریزهای جبهه تغییر کرده است، اضافه کرد: در دورانی خط مقدم جنگ و جبهه بودیم و اکنون هم در خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستیم و باید در این بخش با جان و دل کار کنیم.

وی با تاکید بر لزوم فراهم سازی بستری آرام برای زندگی مردم افزود: آرامش، امنیت و رفاه حق مسلم مردم است.

معاون بیمه سلامت کشور با اشاره به جایگاه برتر این سازمان در خدمت رسانی به مردم بیان کرد: در دو سال اخیر شش میلیون ایرانی تحت پوشش بیمه سلامت شدند و اکنون این رقم به ۱۲ میلیون بیمه شده رسیده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این در دولت سیزدهم در راستای عدالت در سلامت، پوشش بیمه‌ای زوجین نابارور، پوشش بیمه‌ای ۱۰۷ نوع بیماری خاص و صعب العلاج و داروی رایگان آنان، پوشش بیمه‌ای زنان باردار و کودکان زیر پنج سال، پوشش بیمه‌ای و ارائه خدمات درمانی رایگان کودکان زیر هفت سال، کاشت حلزون رایگان، نسخه الکترونیک و خدمات الکترونیک سلامت رقم خورده است.

کد خبر 6163502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      0 0
      این بار سنگین چرا فقط بر دوش سازمان تامین اجتماعی است و دولت ها چرا بدهی خود را به این سازمان پرداخت نمی کنند؟