۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۷

فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد/ ۷۲ خودروی متخلف توقیف شد

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد/ ۷۲ خودروی متخلف توقیف شد

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری عامل تیراندازی به اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نبی اله قاسمی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی خرم‌آباد با تلاش‌های مستمر و رصدهای اطلاعاتی عامل تیراندازی را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف اسلحه به‌کاررفته ادامه دارد، گفت: متهم انگیزه خود را از ارتکاب جرم اختلافات قبلی عنوان کرده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

توقیف ۷۲ دستگاه وسیله نقلیه متخلف

سرهنگ قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، قاچاق بر و دارای دستور قضائی و انتظامی توسط مجموعه انتظامی این شهرستان طی ۴۸ گذشته به مرحله اجرا در آمد.

وی توقیف ۵۴ دستگاه خودروی سبک و ۱۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف را از دستاوردی‌های این طرح برشمرد و افزود: طرح موصوف باهدف جلوگیری از بروز تخلفات خودرویی قاچاق بر موسوم به «شوتی» و همچنین سایر وسایل نقلیه متخلف در راستای مطالبات به حق شهروندان به مرحله اجرا درآمد.

کد خبر 6163549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محود ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      10 4
      سلام خسته نباشید هرکس به هرنوعی اختلال در اسایش عموم چه مردم چه نیروهای دولتی ایجاد میکند باید به شدت تنبیه بشه تا الکوی به بقیه مردم اذار ووطن فروشها شود
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      13 3
      برخورد با جدیت با افراد که درگیری ایجاد می‌کنند قاطع برخورد شود تنبهی شدید
    • ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۱
      0 0
      خسته نباشی مردان زحمت کش نیرو انتظامی
    • مجتبی صالحی راننده از یزدان شهر اصفهان ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 0
      با سلام خدمت برادران نیروی انتظامی بخدا ما راننده ها از دست این شوتی ها آسایش نداریم توجاده واقعا بیشتر وقت بزارید انگار جاده ارث پدرشونه همش دعوا درگیری داریم تاحالا زیاد دیدم میخ ریختن تمام لاستیک ها کامیون نابودشدن واقعا ظلمه.
    • حق گو IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۲
      0 0
      قرار بود با تیراندازی در مراسم عروسی برخورد شود ولی هر شب از شهروندان سلب آسایش می کنند تیراندازی آن هم وسط شهر و ایجاد رعب و وحشت جرم است نه شادی کی مسئول است چرا رسیدگی نمی کنند؟