۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۱

کسب ۳ مدال طلا توسط فرنگی‌کاران لرستانی درمسابقات پیش‌کسوتان کشور

کسب ۳ مدال طلا توسط فرنگی‌کاران لرستانی درمسابقات پیش‌کسوتان کشور

خرم‌آباد - فرنگی‌کاران لرستانی سه نشان طلا را در مسابقات پیش‌کسوتان کشور کسب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرنگی‌کاران لرستان در روز دوم مسابقات پیش‌کسوتان کشور در گروه‌های A و D موفق به کسب سه نشان طلا شدند.

در روز دوم این مسابقات که در سالن ولایت شهرستان بروجرد در حال برگزاری است در گروه A «سیاوش دوستداران» در وزن ۷۸ کیلوگرم و «رضا رسامه» در وزن ۸۸ کیلوگرم و در گروه D «یوسف نعمت‌پور» در وزن ۱۰۰ کیلوگرم موفق به کسب نشان طلا شدند.

همچنین در گروه A «میلاد یاراحمدی» و «میلاد پرندی» از لرستان در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به ترتیب مدال نقره و برنز را از آن خود کردند.

در گروه A در وزن ۶۲ کیلوگرم «سید میثم عنایت پور» از مازندران، در وزن ۷۰ کیلوگرم «حکمت محمدی» از تهران، در وزن ۱۰۰ کیلوگرم «داوود هداوند» از تهران و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم «رامین امامی» از مازندران قهرمان شدند.

در گروه D نیز در وزن ۶۲ کیلوگرم «محمد میرزایی» از چهارمحال بختیاری، در وزن ۷۰ کیلوگرم «رسول تبریزیان» از چهارمحال بختیاری، در وزن ۷۸ کیلوگرم «محمد رحیمی» از تهران، در وزن ۸۸ کیلوگرم «سلیم لسانی» از اردبیل، در وزن ۱۳۰ کیلوگرم «بهادر کریم‌زاده» از تهران قهرمان شدند.

در ادامه این رقابت‌ها امروز فرنگی‌کاران در گروه E به مصاف هم خواهند رفت، همچنین مسابقات گروه‌های پنج‌گانه آزاد نیز در همین روز آغاز خواهند شد.

کد خبر 6163552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha