۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۳

مدیرعامل آب و فاضلاب استان ایلام خبر داد؛

برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای توسعه آبرسانی در چرداول

برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای توسعه آبرسانی در چرداول

ایلام-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از برنامه های شرکت آب و فاضلاب برای توسعه آبرسانی در چرداول خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی در ادامه سفرهای شهرستانی به جهت بازدید میدانی از وضعیت تاسیسات آبفا و آبرسانی به مشترکین، به شهرستان چرداول سفر و پس از بازدید از تاسیسات آبفا شهرستان از جمله شهر آسمان آباد و اطلاع از وضعیت آبرسانی به مشترکان این بخش، با محمدی فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در این دیدار با تشریح وضعیت تاسیسات و آبرسانی در شهرستان چرداول بر اختصاص اعتبار لازم در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای رفع مشکلات و تقویت زیرساخت‌های آب و فاضلاب توسط فرماندار تاکید کرد و گفت: لازم است فرمانداران شهرستان‌ها و بویژه فرمانداری چرداول در کمیته برنامه ریزی شهرستان تمهیدات لازم و اعتبار مورد نیاز را برای این حوزه اختصاص دهند تا روند امور آب و فاضلاب در شهرستان تسریع داده شود.

علی محمدی فرماندار چرداول نیز با تقدیر از اقدامات انجام گرفته توسط آبفای استان، خواستار تامین آب شرب پایدار شهر آسمان آباد، ارتقاب خط انتقال آب بخش زاگرس از چاه "کورک" تا "زیرتنگ بیجنوند"، شهر "بلاوه" و روستاهای "پنج مزرعه" و مطالعه برای حفر چاه جدید به جهت تامین آب شرب روستاهای بالادست شد.

فرماندار چرداول در پایان گفت: پیشگامان رفع مشکل آب و یاری گران اصلی آبفا در تامین آب شرب، خود مشترکین هستند که با صرفه جویی، رعایت الگوی مصرف و پرهیز از مصارف غیر شربی از آب شرب سالم و بهداشتی، می‌توانند درصد بالایی از اشکالات در این خصوص را کاهش دهند.

در ادامه این جلسه مقرر گردید با تشکیل گشت اجرائیات آب در شهرستان چرداول انشعابات غیرمجاز و خانه باغ‌ها و مکان‌های اسکان موقت و غیر دائم که از آب شرب برای مصارف آبیاری باغات و بوستان‌ها استفاده می‌کنند را شناسایی و تحت پیگرد قضایی قرار دهند.

خصیص اعتبارات لازم جهت تکمیل پروژه‌های آب، برخورد با انشعابات غیر مجاز لزوم تامین آب شرب پایدار آسمان باد، رفع مشکلات فاضلاب شهر شباب، لزوم استقرار آب و فاضلاب در بخش زاگرس از جمله مهمترین موضوعات بود که در دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با فرماندار شهرستان چرداول مطرح شد.

کد خبر 6163593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha